Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1092667

Očekivanja učenika o učinkovitosti i prihvaćanju učenja biologije primjenom sustava Moodle


Bulić, Mila; Novoselić, Daniela; Radanović, Ines
Očekivanja učenika o učinkovitosti i prihvaćanju učenja biologije primjenom sustava Moodle // Stručno-znanstveni skup s međunarodnom suradnjom "Sveučilište u profesionalnom usavršavanju učitelja u osnovnoj školi": zbornik radova / Ivon, Hicela ; Tomaš, Suzana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 52-62


CROSBI ID: 1092667 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Očekivanja učenika o učinkovitosti i prihvaćanju učenja biologije primjenom sustava Moodle
(Students' expectation regarding efficiency and response to the study of biology using moodle)

Autori
Bulić, Mila ; Novoselić, Daniela ; Radanović, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Stručno-znanstveni skup s međunarodnom suradnjom "Sveučilište u profesionalnom usavršavanju učitelja u osnovnoj školi": zbornik radova

Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Tomaš, Suzana

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
2015

Raspon stranica
52-62

ISSN
1847-6899

Ključne riječi
e-učenje, Moodle, očekivanja učenika, obrazovna postignuća, nastava biologije
(e -learning, Moodle, students’ expectations, educational achievements, biology)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je istražiti učinkovitost i prihvaćanje učenja biologije pomoću Moodle sustava, a kroz njegovu integraciju u nastavu biologije u osmom razredu osnovne škole u sklopu nastavne teme „Sastav tijela, , razmnožavanje i razvitak“. Istraživanje je provedeno s učenicima dobi 14 godina koji još nisu imali iskustvo e- učenja iz dva osma razreda OŠ Pujanki, Split. Temeljem cilja istraživanja postavljena je hipoteza: ako učenici tijekom učenja nastavnih sadržaja biologije koriste Moodle sustav, učinkovitost i zadovoljstvo učenja bit će veća. Istraživanje je provedeno pomoću anketnih upitnika s pitanjima na koja su odgovori bili mogući unutar 5-stupanjske skale Likertovog tipa. Prvi upitnik koji su učenici rješavali prije početka e-učenja imao je za cilj dobiti informaciju o tome što učenici očekuju od e-učenja, kakvu predodžbu imaju o e-učenju, kakva su njihova očekivanja o takvom načinu poučavanja i učenja. Drugi upitnik rješavali su nakon završetka e-učenja, u svrhu provjere učeničkih iskustava o učinkovitosti i zadovoljstvu učenja nastavnih sadržaja pomoću Moodle sustava. Razlike u vrijednosti aritmetičkih sredina čestica prvog i drugog upitnika te vrijednosti t-testa ukazali su da postoji statistički značajna razlika između vrijednosti aritmetičkih sredina pojedinih čestica upitnika prije i nakon e-učenja. E-učenje ispunilo je očekivanja učenika vezana uz jasnoću i zanimljivost teksta e-lekcija i pripadnih pitanja, preglednost glavnog izbornika, zastupljenost slika i filmova. Analiza rezultata završne provjere znanja pokazala je da nema statistički značajne razlike u aritmetičkim sredinama rezultata završnog testa znanja eksperimentalne i kontrolne skupine te se može zaključiti da su učenici prihvatili e-učenje i ostvarili jednako uspješne rezultate kao i učenici u tradicionalno vođenoj nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Mila Bulić (autor)

Avatar Url Ines Radanović (autor)

Avatar Url Daniela Novoselić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.bib.irb.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bulić, Mila; Novoselić, Daniela; Radanović, Ines
Očekivanja učenika o učinkovitosti i prihvaćanju učenja biologije primjenom sustava Moodle // Stručno-znanstveni skup s međunarodnom suradnjom "Sveučilište u profesionalnom usavršavanju učitelja u osnovnoj školi": zbornik radova / Ivon, Hicela ; Tomaš, Suzana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 52-62
Bulić, M., Novoselić, D. & Radanović, I. (2015) Očekivanja učenika o učinkovitosti i prihvaćanju učenja biologije primjenom sustava Moodle. U: Ivon, H. & Tomaš, S. (ur.) Stručno-znanstveni skup s međunarodnom suradnjom "Sveučilište u profesionalnom usavršavanju učitelja u osnovnoj školi": zbornik radova. Split, Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, str. 52-62.
@inbook{inbook, author = {Buli\'{c}, Mila and Novoseli\'{c}, Daniela and Radanovi\'{c}, Ines}, year = {2015}, pages = {52-62}, keywords = {e-u\v{c}enje, Moodle, o\v{c}ekivanja u\v{c}enika, obrazovna postignu\'{c}a, nastava biologije}, issn = {1847-6899}, title = {O\v{c}ekivanja u\v{c}enika o u\v{c}inkovitosti i prihva\'{c}anju u\v{c}enja biologije primjenom sustava Moodle}, keyword = {e-u\v{c}enje, Moodle, o\v{c}ekivanja u\v{c}enika, obrazovna postignu\'{c}a, nastava biologije}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Buli\'{c}, Mila and Novoseli\'{c}, Daniela and Radanovi\'{c}, Ines}, year = {2015}, pages = {52-62}, keywords = {e -learning, Moodle, students’ expectations, educational achievements, biology}, issn = {1847-6899}, title = {Students' expectation regarding efficiency and response to the study of biology using moodle}, keyword = {e -learning, Moodle, students’ expectations, educational achievements, biology}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font