Pregled bibliografske jedinice broj: 1092617
Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture
Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture // U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend / Lekić, Romana ; Peručić, Doris ; Dabo, Krešimir (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2020. str. 74-92 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1092617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj
komunikaciji hrvatske tradicijske kulture
(The role of public relations in the institutional
communication of Croatian traditional culture)
Autori
Dabo, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend
/ Lekić, Romana ; Peručić, Doris ; Dabo, Krešimir - Zagreb : Veleučilište Edward Bernays, 2020, 74-92
ISBN
978-953-58317-4-7
Skup
Communication Management Forum 2019 : U potrazi za zajedničkim nazivnikom : komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.05.2019. - 11.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
odnosi s javnošću ; tradicija ; kultura ; Lado ; Etnografski muzej
(public relations ; tradition ; culture ; Lado ; Ethnographic Museum)
Sažetak
Na koje načine hrvatska tradicijska kultura pronalazi put do javnosti te koliko se o njoj zna, uvelike ovisi o nekolicini ustanova koje se njome profesionalno bave iz različitih perspektiva. Institucionalizirano bavljenje tradicijom trebalo bi osigurati jamstvo sistematičnog i kontinuiranog čuvanja i predstavljanja bogate folklorne umjetnosti. Zato je osobito važno uspješno komunicirati djelovanje ustanova koje se bave nekim aspektom čuvanja i predstavljanja baštine. Ovaj rad analizira odnose s javnošću dviju takvih ustanova od nacionalnog značaja, jednu muzejsku i jednu umjetničko izvedbenu. Riječ je o Etnografskom muzeju u Zagrebu i Ansamblu narodnih plesova i pjesama Hrvatske Lado. Na primjerima triju projekata svake ustanove, analiziran je način komuniciranja s javnostima, s namjerom da se dobije uvid u rezultate odnosa s javnošću ustanova. Istraživanje percepcije njihove publike pokazalo je kako prostora za poboljšanje ima i kako tradicijska kultura, iako zanimljiva javnosti, nije često u fokusu medija, djelomično zbog nedostatnih znanja i aktivnosti matičnih kuća u odnosima s javnošću, a djelomično zbog općeg manjka zanimanja medija za umjetnost, osobito onu tradicijsku. Također, ustanovljen je veliki pomak u novim načinima komunikacije Etnografskog muzeja i Ansambla Lado s publikom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti