Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1092617

Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture


Dabo, Krešimir
Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture // U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend / Lekić, Romana ; Peručić, Doris ; Dabo, Krešimir (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2020. str. 74-92 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1092617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture
(The role of public relations in the institutional communication of Croatian traditional culture)

Autori
Dabo, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend / Lekić, Romana ; Peručić, Doris ; Dabo, Krešimir - Zagreb : Veleučilište Edward Bernays, 2020, 74-92

ISBN
978-953-58317-4-7

Skup
Communication Management Forum 2019 : U potrazi za zajedničkim nazivnikom : komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.05.2019. - 11.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
odnosi s javnošću ; tradicija ; kultura ; Lado ; Etnografski muzej
(public relations ; tradition ; culture ; Lado ; Ethnographic Museum)

Sažetak
Na koje načine hrvatska tradicijska kultura pronalazi put do javnosti te koliko se o njoj zna, uvelike ovisi o nekolicini ustanova koje se njome profesionalno bave iz različitih perspektiva. Institucionalizirano bavljenje tradicijom trebalo bi osigurati jamstvo sistematičnog i kontinuiranog čuvanja i predstavljanja bogate folklorne umjetnosti. Zato je osobito važno uspješno komunicirati djelovanje ustanova koje se bave nekim aspektom čuvanja i predstavljanja baštine. Ovaj rad analizira odnose s javnošću dviju takvih ustanova od nacionalnog značaja, jednu muzejsku i jednu umjetničko izvedbenu. Riječ je o Etnografskom muzeju u Zagrebu i Ansamblu narodnih plesova i pjesama Hrvatske Lado. Na primjerima triju projekata svake ustanove, analiziran je način komuniciranja s javnostima, s namjerom da se dobije uvid u rezultate odnosa s javnošću ustanova. Istraživanje percepcije njihove publike pokazalo je kako prostora za poboljšanje ima i kako tradicijska kultura, iako zanimljiva javnosti, nije često u fokusu medija, djelomično zbog nedostatnih znanja i aktivnosti matičnih kuća u odnosima s javnošću, a djelomično zbog općeg manjka zanimanja medija za umjetnost, osobito onu tradicijsku. Također, ustanovljen je veliki pomak u novim načinima komunikacije Etnografskog muzeja i Ansambla Lado s publikom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Krešimir Dabo (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Dabo, Krešimir
Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture // U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend / Lekić, Romana ; Peručić, Doris ; Dabo, Krešimir (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2020. str. 74-92 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dabo, K. (2020) Uloga odnosa s javnošću u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture. U: Lekić, R., Peručić, D. & Dabo, K. (ur.)U potrazi za zajedničkim nazivnikom - komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend.
@article{article, author = {Dabo, Kre\v{s}imir}, year = {2020}, pages = {74-92}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, tradicija, kultura, Lado, Etnografski muzej}, isbn = {978-953-58317-4-7}, title = {Uloga odnosa s javno\v{s}\'{c}u u institucionalnoj komunikaciji hrvatske tradicijske kulture}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, tradicija, kultura, Lado, Etnografski muzej}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Edward Bernays}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dabo, Kre\v{s}imir}, year = {2020}, pages = {74-92}, keywords = {public relations, tradition, culture, Lado, Ethnographic Museum}, isbn = {978-953-58317-4-7}, title = {The role of public relations in the institutional communication of Croatian traditional culture}, keyword = {public relations, tradition, culture, Lado, Ethnographic Museum}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Edward Bernays}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font