Pregled bibliografske jedinice broj: 1092522
Upravljanje poslovnim putovanjima
Upravljanje poslovnim putovanjima // Susreti 2013., Promet i turizam / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad (ur.).
Tuhelj: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013. str. 29-34 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1092522 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje poslovnim putovanjima
(Managing Business Travel)
Autori
Bolfek, Morana ; Bolfek, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Susreti 2013., Promet i turizam
/ Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad - Tuhelj : Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013, 29-34
ISBN
978-953-57602-0-7
Skup
1. simpozij Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina, Susreti 2013., Promet i turizam
Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 25.04.2013. - 27.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
upravljanje poslovnim putovanjima, travel management, travel management agencija, turistička agencija
(managing business travel, travel management, travel management agency, travel agency)
Sažetak
Suvremeni uvjeti života i poslovanja nezaustavljivo utječu na poslovanje turističkih agencija. Pojavom Interneta, turističke agencije dobivaju novog konkurenta koji je jeftiniji, dostupniji i brži. U takvim uvjetima, ukoliko žele opstati, turističke agencije moraju pronaći nišu u kojoj mogu ponuditi konkurentni proizvod. Potreba za stalnim jačanjem konkurentnosti kompanija, ali i drugi zahtjevi modernog posovnog okruženja, otvaraju mogućnost za razvoj travel managementa. Travel management korisnicima usluga donosi uštede u troškovima putovanja, veću sigurnost i udobnost putnicima, zadovoljenje propisanih politika, transparentno izvještavanje i druge koristi. Za razliku od klasičnih turističkih agencija, travel management agencije se baziraju na prodaji kompletnih rješenja za upravljanje poslovnim putovanjima. Iako su neupitne prednosti korištenja travel managementa, u Hrvatskoj se uglavnom koristi u multinacionalnim kompanijama i to kad je propisan na globalnoj razini. Razlozi nekorištenja u ostalim kompanijama su prvenstveno neznanje i nerazumijevanje (o visini troškova, mogućnostima smanjenja troškova i sl.), ali i namjerno netransparentno poslovanje. Iako su najveće svjetske travel management kompanije prisutne u Hrvatskoj kroz suradnju s domaćim agencijama, postoji prostor za uključivanje dodatnih hrvatskih agencija na tržište travel managementa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija