Pregled bibliografske jedinice broj: 1092499
Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj
Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj // Tourism and hospitality management, I (1995), 2; 279-290 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1092499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški marketing malih i srednjih hotelskih
poduzeća u Hrvatskoj
(Strategic Marketing for Small and Middle Sized
Hotel Firms in Croatia)
Autori
Borković, Vesna
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) I
(1995), 2;
279-290
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
politika plasmana, strateški marketing, mali i srednji hoteli
(marketing policy, strategic marketing, small and medium-sized hotels)
Sažetak
U članku se analizira sukladnost dosadašnje politike plasmana nositelja ponude i turističke politike u primjeni elemenata marketing spleta (proizvod/uslugu, prodaju, promociju i cijene). Zatim se upućuje na potrebu kvalitativne transformacije gotovo svakog važnijeg dijela turističke ponude i izgradnje odgovarajuće strategije razvoja i nastupa na tržištu na svim razinama: od gospodarskog subjekta do zemlje u cjelini. Takav je pristup, temeljen na standardnom modelu strateškog planiranja, izložen u drugom dijelu rada. S obzirom na privatizaciju i restrukturiranje ponude, posebna je pozornost posvećena malim i srednjim hotelima jer se može očekivati da će oni prevladavati u hotelijerstvu Hrvatske u većini turističkih destinacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik
Profili:
Vesna Vrtiprah
(autor)