Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1092499

Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj


Borković, Vesna
Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj // Tourism and hospitality management, I (1995), 2; 279-290 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1092499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj
(Strategic Marketing for Small and Middle Sized Hotel Firms in Croatia)

Autori
Borković, Vesna

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) I (1995), 2; 279-290

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
politika plasmana, strateški marketing, mali i srednji hoteli
(marketing policy, strategic marketing, small and medium-sized hotels)

Sažetak
U članku se analizira sukladnost dosadašnje politike plasmana nositelja ponude i turističke politike u primjeni elemenata marketing spleta (proizvod/uslugu, prodaju, promociju i cijene). Zatim se upućuje na potrebu kvalitativne transformacije gotovo svakog važnijeg dijela turističke ponude i izgradnje odgovarajuće strategije razvoja i nastupa na tržištu na svim razinama: od gospodarskog subjekta do zemlje u cjelini. Takav je pristup, temeljen na standardnom modelu strateškog planiranja, izložen u drugom dijelu rada. S obzirom na privatizaciju i restrukturiranje ponude, posebna je pozornost posvećena malim i srednjim hotelima jer se može očekivati da će oni prevladavati u hotelijerstvu Hrvatske u većini turističkih destinacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik

Profili:

Avatar Url Vesna Vrtiprah (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borković, Vesna
Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj // Tourism and hospitality management, I (1995), 2; 279-290 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Borković, V. (1995) Strateški marketing malih i srednjih hotelskih poduzeća u Hrvatskoj. Tourism and hospitality management, I (2), 279-290.
@article{article, author = {Borkovi\'{c}, Vesna}, year = {1995}, pages = {279-290}, keywords = {politika plasmana, strate\v{s}ki marketing, mali i srednji hoteli}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {I}, number = {2}, issn = {1330-7533}, title = {Strate\v{s}ki marketing malih i srednjih hotelskih poduze\'{c}a u Hrvatskoj}, keyword = {politika plasmana, strate\v{s}ki marketing, mali i srednji hoteli} }
@article{article, author = {Borkovi\'{c}, Vesna}, year = {1995}, pages = {279-290}, keywords = {marketing policy, strategic marketing, small and medium-sized hotels}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {I}, number = {2}, issn = {1330-7533}, title = {Strategic Marketing for Small and Middle Sized Hotel Firms in Croatia}, keyword = {marketing policy, strategic marketing, small and medium-sized hotels} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font