Pregled bibliografske jedinice broj: 1092496
Strategije razvoja i kvaliteta ponude u hotelijerstvu
Strategije razvoja i kvaliteta ponude u hotelijerstvu // Tourism and hospitality management, 2 (1996), 1; 25-31 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1092496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije razvoja i kvaliteta ponude u
hotelijerstvu
(Development Strategies and the Quality of Supply
in the Hospitality Industry)
Autori
Borković, Vesna
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 2
(1996), 1;
25-31
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta, hotelijerstvo, očekivanja gostiju, TQM, kontrola
(quality, hospitality industry, consumer expectations, TQM, control)
Sažetak
U radu se indentificira važnost kvalitete svih opipljivih i neopipljivih elemenata ponude u hotelijerstvu i istražuje značenje, mogućnosti razvoja i održanje kvalitete kao ključne strategije za uspješno poslovanje. Predlaže se pristup upravljanja kvalitetom koja polazi od identificiranja očekivanja gostiju kao baze za oblikovanje ponude. Postavljanjem u središte svih aktivnosti potrošača, stalnim praćenjem i mjerenjem stupnja zadovoljstva svakim elementom ponude i primjenom koncepta integralnog upravljanja kvalitetom (TQM) omogućuje se postizanje ne samo dobre tržišne pozicije nego razvoj lojalnosti i zadovoljstva svih zaposlenih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik
Profili:
Vesna Vrtiprah
(autor)