Pregled bibliografske jedinice broj: 1092458
Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema
Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18 (2020), 3; 471-483 doi:10.31192/np.18.3.3 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1092458 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja
međupredmetnih tema
(Development of Critical Thinking – Analysis of Learning
Outcomes of the Cross-Curricular Subjects Curriculum)
Autori
Bušljeta Kardum, Rona
Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 18
(2020), 3;
471-483
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
ishodi učenja ; kritičko mišljenje ; kurikulum ; međupredmetne teme ; odgoj i obrazovanje.
(critical thinking ; cross-curricular subjects ; curriculum ; education ; learning outcomes.)
Sažetak
Vrijeme u kojem živimo i radimo traži od pojedinca različite kompetencije koje će mu omogućiti kvalitetnije djelovanje u svim aspektima života. Jedna je od tih kompetencija i kritičko mišljenje koje uključuje niz različitih vještina, po- put rješavanja problema, donošenja odluka, argumentiranog zaključivanja i vrednovanja na temelju kriterija. Budući da se kritičko mišljenje često smatra jednom od ključnih kompetencija za život i rad u 21. stoljeću, ne čudi činjenica da se važnost razvijanja kritičkog mišljenja naglašava kada je u pitanju odgoj- no-obrazovno djelovanje. Iako se kod nas vrlo malo pisalo o kritičkom mišlje- nju u okviru odgojno-obrazovnog procesa, važnost razvoja kritičkog mišljenja u procesu poučavanja i učenja naglašava se u kurikularnim dokumentima. S obzirom na to, cilj ovoga rada je utvrditi, na temelju analize ishoda učenja, koje se vještine kritičkoga mišljenja i u kojoj mjeri potiču međupredmetnim temama. Dobiveni rezultati pokazat će ostvaruju li međupremetne teme jednu od svojih uloga, a to je prihvaćanje i uvažavanje važnosti razvoja kompetencije kritičkog mišljenja u procesu poučavanja i učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus