Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1092458

Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema


Bušljeta Kardum, Rona
Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18 (2020), 3; 471-483 doi:10.31192/np.18.3.3 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1092458 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema
(Development of Critical Thinking – Analysis of Learning Outcomes of the Cross-Curricular Subjects Curriculum)

Autori
Bušljeta Kardum, Rona

Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 18 (2020), 3; 471-483

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
ishodi učenja ; kritičko mišljenje ; kurikulum ; međupredmetne teme ; odgoj i obrazovanje.
(critical thinking ; cross-curricular subjects ; curriculum ; education ; learning outcomes.)

Sažetak
Vrijeme u kojem živimo i radimo traži od pojedinca različite kompetencije koje će mu omogućiti kvalitetnije djelovanje u svim aspektima života. Jedna je od tih kompetencija i kritičko mišljenje koje uključuje niz različitih vještina, po- put rješavanja problema, donošenja odluka, argumentiranog zaključivanja i vrednovanja na temelju kriterija. Budući da se kritičko mišljenje često smatra jednom od ključnih kompetencija za život i rad u 21. stoljeću, ne čudi činjenica da se važnost razvijanja kritičkog mišljenja naglašava kada je u pitanju odgoj- no-obrazovno djelovanje. Iako se kod nas vrlo malo pisalo o kritičkom mišlje- nju u okviru odgojno-obrazovnog procesa, važnost razvoja kritičkog mišljenja u procesu poučavanja i učenja naglašava se u kurikularnim dokumentima. S obzirom na to, cilj ovoga rada je utvrditi, na temelju analize ishoda učenja, koje se vještine kritičkoga mišljenja i u kojoj mjeri potiču međupredmetnim temama. Dobiveni rezultati pokazat će ostvaruju li međupremetne teme jednu od svojih uloga, a to je prihvaćanje i uvažavanje važnosti razvoja kompetencije kritičkog mišljenja u procesu poučavanja i učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Rona Bušljeta Kardum (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Bušljeta Kardum, Rona
Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18 (2020), 3; 471-483 doi:10.31192/np.18.3.3 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Bušljeta Kardum, R. (2020) Zastupljenost vještina kritičkoga mišljenja u ishodima učenja međupredmetnih tema. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18 (3), 471-483 doi:10.31192/np.18.3.3.
@article{article, author = {Bu\v{s}ljeta Kardum, Rona}, year = {2020}, pages = {471-483}, DOI = {10.31192/np.18.3.3}, keywords = {ishodi u\v{c}enja, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, kurikulum, me\djupredmetne teme, odgoj i obrazovanje.}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, doi = {10.31192/np.18.3.3}, volume = {18}, number = {3}, issn = {1334-2312}, title = {Zastupljenost vje\v{s}tina kriti\v{c}koga mi\v{s}ljenja u ishodima u\v{c}enja me\djupredmetnih tema}, keyword = {ishodi u\v{c}enja, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, kurikulum, me\djupredmetne teme, odgoj i obrazovanje.} }
@article{article, author = {Bu\v{s}ljeta Kardum, Rona}, year = {2020}, pages = {471-483}, DOI = {10.31192/np.18.3.3}, keywords = {critical thinking, cross-curricular subjects, curriculum, education, learning outcomes.}, journal = {Nova prisutnost : \v{c}asopis za intelektualna i duhovna pitanja}, doi = {10.31192/np.18.3.3}, volume = {18}, number = {3}, issn = {1334-2312}, title = {Development of Critical Thinking – Analysis of Learning Outcomes of the Cross-Curricular Subjects Curriculum}, keyword = {critical thinking, cross-curricular subjects, curriculum, education, learning outcomes.} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font