Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1092429

Marketing kulturnog događaja i mediji


Hercigonja-Szekeres, Mira; Szekeres, Ida; Sikirica, Nenad
Marketing kulturnog događaja i mediji // Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji / Pavletić, Livia (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2012. str. 57-57 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1092429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing kulturnog događaja i mediji
(Cultural Event Marketing and Media)

Autori
Hercigonja-Szekeres, Mira ; Szekeres, Ida ; Sikirica, Nenad

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji / Pavletić, Livia - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2012, 57-57

ISBN
978-953-164-165-4

Skup
Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.09.2012. - 22.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kulturni događaj ; publika ; umjetnik ; marketing
(cultural event ; audience ; artist ; marketing)

Sažetak
U vrijeme sve većeg tehnološkog napretka i razvoja medija, djelovanje u kulturi i umjetnosti treba te promijene pratiti u korak. Djela koja nastaju u umjetnosti ne nastaju samo radi sebe već je u interesu umjetnika da dođu do ciljane publike. Tu nastupaju mediji čijim posredstvom obavještavamo publiku o stvaranju djela ili već stvorenom djelu. Marketing kulturnih manifestacija uvelike se razlikuje od marketinga proizvoda ili usluga, ali i načinom korištenja medija. Na primjeru marketinga manifestacije Dani Josipa Kašmana u Malom Lošinju prikazat ćemo koje medije i na koji način koristimo u svrhu promidžbe Manifestacije.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Glazbena umjetnost, Interdisciplinarno umjetničko polje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

centar-fm.org

Citiraj ovu publikaciju:

Hercigonja-Szekeres, Mira; Szekeres, Ida; Sikirica, Nenad
Marketing kulturnog događaja i mediji // Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji / Pavletić, Livia (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2012. str. 57-57 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Hercigonja-Szekeres, M., Szekeres, I. & Sikirica, N. (2012) Marketing kulturnog događaja i mediji. U: Pavletić, L. (ur.)Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji.
@article{article, author = {Hercigonja-Szekeres, Mira and Szekeres, Ida and Sikirica, Nenad}, editor = {Pavleti\'{c}, L.}, year = {2012}, pages = {57-57}, keywords = {kulturni doga\djaj, publika, umjetnik, marketing}, isbn = {978-953-164-165-4}, title = {Marketing kulturnog doga\djaja i mediji}, keyword = {kulturni doga\djaj, publika, umjetnik, marketing}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hercigonja-Szekeres, Mira and Szekeres, Ida and Sikirica, Nenad}, editor = {Pavleti\'{c}, L.}, year = {2012}, pages = {57-57}, keywords = {cultural event, audience, artist, marketing}, isbn = {978-953-164-165-4}, title = {Cultural Event Marketing and Media}, keyword = {cultural event, audience, artist, marketing}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font