Pregled bibliografske jedinice broj: 1092429
Marketing kulturnog događaja i mediji
Marketing kulturnog događaja i mediji // Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji / Pavletić, Livia (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2012. str. 57-57 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1092429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing kulturnog događaja i mediji
(Cultural Event Marketing and Media)
Autori
Hercigonja-Szekeres, Mira ; Szekeres, Ida ; Sikirica, Nenad
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji
/ Pavletić, Livia - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2012, 57-57
ISBN
978-953-164-165-4
Skup
Međunarodni interdisciplinarni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2012.) Umjetnost i mediji
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.09.2012. - 22.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kulturni događaj ; publika ; umjetnik ; marketing
(cultural event ; audience ; artist ; marketing)
Sažetak
U vrijeme sve većeg tehnološkog napretka i razvoja medija, djelovanje u kulturi i umjetnosti treba te promijene pratiti u korak. Djela koja nastaju u umjetnosti ne nastaju samo radi sebe već je u interesu umjetnika da dođu do ciljane publike. Tu nastupaju mediji čijim posredstvom obavještavamo publiku o stvaranju djela ili već stvorenom djelu. Marketing kulturnih manifestacija uvelike se razlikuje od marketinga proizvoda ili usluga, ali i načinom korištenja medija. Na primjeru marketinga manifestacije Dani Josipa Kašmana u Malom Lošinju prikazat ćemo koje medije i na koji način koristimo u svrhu promidžbe Manifestacije.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Glazbena umjetnost, Interdisciplinarno umjetničko polje
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina