Pregled bibliografske jedinice broj: 1092216
Moguće strategije rasta hotelskih poduzeća
Moguće strategije rasta hotelskih poduzeća // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, III (1994), 1; 37-44 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1092216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moguće strategije rasta hotelskih poduzeća
(Possible Growth Strategies for Hotel Companies)
Autori
Borković Vesna
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) III
(1994), 1;
37-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
hrvatsko hotelijerstvo, strategija penetracije na tržište, strategija razvoja tržišta, strategija razvoja proizvoda, rast, koncentrična diverzifikacija
(Croatian hotel establishments, market penetration strategy, market development strategy, product development strategy, integrational growth, concentric diversification)
Sažetak
U uvjetima ni rata ni mira, naša hotelska poduzeća, opterećena naslijeđenim ustrojem smještajnih zapremina i obnovom ratom razorenih ili oštećenih hotela, ne ostvaruju željenu prodaju, posebno na Zapadno-europskom tržištu. Za povrtatak na to tržište, kao i za osvajanje novih tržišta, management hotela mora se koristiti procesom strateškog planiranja, tj. razviti dugoročne strategije održanja i rasta. S obzirom na postojeće stanje u hrvatskom hotelijerstvu i jaku konkurenciju koja je posljednjih godina aktivno djelovala na području povećanja kvalitete svoje ponude, najveće mogućnosti za stjecanje i održavanje konkurentske prednosti naših hotelskih poduzeća, pružaju strategija razvoja proizvoda i razvoja tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik
Profili:
Vesna Vrtiprah
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit