Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1092216

Moguće strategije rasta hotelskih poduzeća


Borković Vesna
Moguće strategije rasta hotelskih poduzeća // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, III (1994), 1; 37-44 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1092216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Moguće strategije rasta hotelskih poduzeća
(Possible Growth Strategies for Hotel Companies)

Autori
Borković Vesna

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) III (1994), 1; 37-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
hrvatsko hotelijerstvo, strategija penetracije na tržište, strategija razvoja tržišta, strategija razvoja proizvoda, rast, koncentrična diverzifikacija
(Croatian hotel establishments, market penetration strategy, market development strategy, product development strategy, integrational growth, concentric diversification)

Sažetak
U uvjetima ni rata ni mira, naša hotelska poduzeća, opterećena naslijeđenim ustrojem smještajnih zapremina i obnovom ratom razorenih ili oštećenih hotela, ne ostvaruju željenu prodaju, posebno na Zapadno-europskom tržištu. Za povrtatak na to tržište, kao i za osvajanje novih tržišta, management hotela mora se koristiti procesom strateškog planiranja, tj. razviti dugoročne strategije održanja i rasta. S obzirom na postojeće stanje u hrvatskom hotelijerstvu i jaku konkurenciju koja je posljednjih godina aktivno djelovala na području povećanja kvalitete svoje ponude, najveće mogućnosti za stjecanje i održavanje konkurentske prednosti naših hotelskih poduzeća, pružaju strategija razvoja proizvoda i razvoja tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik

Profili:

Avatar Url Vesna Vrtiprah (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borković Vesna
Moguće strategije rasta hotelskih poduzeća // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, III (1994), 1; 37-44 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Borković Vesna (1994) Moguće strategije rasta hotelskih poduzeća. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, III (1), 37-44.
@article{article, year = {1994}, pages = {37-44}, keywords = {hrvatsko hotelijerstvo, strategija penetracije na tr\v{z}i\v{s}te, strategija razvoja tr\v{z}i\v{s}ta, strategija razvoja proizvoda, rast, koncentri\v{c}na diverzifikacija}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {III}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Mogu\'{c}e strategije rasta hotelskih poduze\'{c}a}, keyword = {hrvatsko hotelijerstvo, strategija penetracije na tr\v{z}i\v{s}te, strategija razvoja tr\v{z}i\v{s}ta, strategija razvoja proizvoda, rast, koncentri\v{c}na diverzifikacija} }
@article{article, year = {1994}, pages = {37-44}, keywords = {Croatian hotel establishments, market penetration strategy, market development strategy, product development strategy, integrational growth, concentric diversification}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {III}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Possible Growth Strategies for Hotel Companies}, keyword = {Croatian hotel establishments, market penetration strategy, market development strategy, product development strategy, integrational growth, concentric diversification} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font