Pregled bibliografske jedinice broj: 1092150
KOMPETENCIJE UČITELJA BIOLOGIJE ZA IZRADU RAČUNALNIH SADRŽAJA I UPORABU INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA
KOMPETENCIJE UČITELJA BIOLOGIJE ZA IZRADU RAČUNALNIH SADRŽAJA I UPORABU INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA // Magistra Iadertina, 11 (2016), 89-104 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1092150 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KOMPETENCIJE UČITELJA BIOLOGIJE ZA
IZRADU RAČUNALNIH SADRŽAJA I UPORABU
INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA
(COMPETENCES OF BIOLOGY TEACHERS IN CREATING
COMPUTER MATERIALS AND USING INFORMATION AND
COMMUNICATIONS TECNHOLOGY)
Autori
Bulić, Mila ; Novoselić, Daniela
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 11
(2016);
89-104
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
IKT, kompetencije učitelja biologije, kurikulumski pristup nastavi, nastava biologije
(ICT, biology teacher competencies, curricular approach to teaching, biology class.)
Sažetak
Današnji učitelji biologije trebaju biti stručni, informatički i informacijski kompetentni, sposobni osmišljavati raznovrsne nastavne scenarije i primjenjivati suvremene tehnologije omogućujući učenicima stjecanje znanja i razvijanje kompetencija potrebnih za život u 21. stoljeću. S ciljem utvrđivanja razine implementacije informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) u odgojno-obrazovnom procesu provedeno je istraživanje na uzorku od 65 učitelja biologije Splitsko-dalmatinske županije. Dobiveni rezultati pokazuju kako učitelji biologije nedovoljno primjenjuju IKT alate, a u radu najčešće koriste Power Point prezentacije i njihove permutacije. Radni staž učitelja te vrsta škole u kojoj rade nisu čimbenici učestalije uporabe IKT alata u odgojno-obrazovnom procesu. Dobiveni rezultati mogu biti poticaj za preoblikovanje inicijalnog obrazovanja budućih učitelja biologije te smjernica za potrebno dodatno profesionalno usavršavanje učitelja praktičara i jačanje njihovih IKT kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)