Pregled bibliografske jedinice broj: 1092137
Izvannastavna aktivnost „kompostiranje“ u promicanju obrazovanja za održivi razvoj
Izvannastavna aktivnost „kompostiranje“ u promicanju obrazovanja za održivi razvoj // Školski vjesnik – časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65 (2016), 79-90 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1092137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvannastavna aktivnost „kompostiranje“ u
promicanju
obrazovanja za održivi razvoj
(Extracurricular activity "composting" in
promotion
of education for Sustainable development)
Autori
Kostović Vranješ, Vesna ; Bulić, Mila ; Novoselić, Daniela
Izvornik
Školski vjesnik – časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) 65
(2016);
79-90
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
izvannastavne aktivnosti ; kompostište ; nastava biologije ; obrazovanje za održivi razvoj
(extracurricular activities ; composting ; biology teaching ; education for sustainable development)
Sažetak
Suvremeno obrazovanje ne smije biti usmjereno samo na stjecanje znanja i mehaničko usvajanje brojnih činjenica, već ono mora pridonijeti razvoju odgovornih pojedinaca koji će biti osposobljeni za život u održivom svijetu. Stoga je nužno tijekom formalnoga obrazovanja primjenjivati najdjelotvornije oblike odgojno- obrazovnog rada koji će doprinositi razvoju različitih vještina i stavova potrebnih za život i rad u suvremenom društvu. Jedna od mogućnosti jest uključivanje učenika u različite izvannastavne aktivnosti u kojima su oni intrinzično motivirani, neopterećeni i nesputani ocjenom ili strahom od neuspjeha, već svoj odabir aktivnosti izvan nastave temelje prema osobnim afinitetima, a s ciljem produbljivanja svojih znanja te ugodno i korisno provedenoga vremena nakon redovne nastave. Izvannastavne aktivnosti u prirodoslovnom području kvalitetno dopunjuju propisane nastavne sadržaje i omogućuju dodatno razvijanje različitih vještina i pozitivnih stavova. U ovom se radu prezentira izvannastavna aktivnost „Kompostiranje“, temeljena na nastavnim sadržajima biologije, a organizirana za učenike triju osnovnih škola Splitsko- dalmatinske županije. Cilj rada je pokazati primjer dobre prakse u povezivanju nastavnih sadržaja i izvannastavnih aktivnosti u promicanju obrazovanja za održivi razvoj. Rezultati istraživanja ukazuju na potrebu obogaćivanja školske ponude izvannastavnim aktivnostima koje uključuju praktične aktivnosti, a odnose se na područje održivoga razvoja i brige za okoliš.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics And Language behavior abstracts (Llba)
- Library & Information Science Abstracts (Lisa )
- MLA International Bibliography