Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1091794

UTJECAJ BOJE PROIZVODA NA EMOCIJE I NAMJERU KUPNJE RAZLIČITIH VRSTA PROIZVODA


Jakovljević, Andrea
UTJECAJ BOJE PROIZVODA NA EMOCIJE I NAMJERU KUPNJE RAZLIČITIH VRSTA PROIZVODA, 2020., diplomski rad, diplomski, EKONOMSKI FAKULTET U RIJECI, Rijeka


CROSBI ID: 1091794 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ BOJE PROIZVODA NA EMOCIJE I NAMJERU KUPNJE RAZLIČITIH VRSTA PROIZVODA
(INFLUENCE OF PRODUCT COLOR ON EMOTIONS AND BUYING INTENTION OF DIFFERENT TYPES OF PRODUCTS)

Autori
Jakovljević, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
EKONOMSKI FAKULTET U RIJECI

Mjesto
Rijeka

Datum
10.09

Godina
2020

Stranica
61

Mentor
Izv. prof. dr.sc. Ivana First Komen

Ključne riječi
boja, psihologija boje, namjera kupnje, emocije, konvencionalni proizvodi, shopping proizvodi
(color, psychology of color, purchase intention, emotions, conventional products, shopping products)

Sažetak
Istraţivanje je pokazalo kako boja ima veliki utjecaj na izazivanje emocija kod potrošača. PotvrĎeno je kako crna boja izaziva jači osjećaj povlaštenosti i superiornosti nego druge boje, a narančasta boja jači osjećaj uzbuĎenja od ostalih boja. PotvrĎeno je i kako crvena boja pobuĎuje snaţniji osjećaj radoznalosti od drugih, no rezultati istraţivanja su takoĎer pokazali kako crvena boja moţe izazvati i sve tri promatrane emocije. Kada se govori o utjecaju emocija na namjeru kupnje, zaključuje se kako najsnaţniji efekt imaju kada se radi o jeftinijim proizvodima. Drugim riječima, emocije imaju najznačajniju ulogu kod potrošača u namjeri kupnje crvenih i narančastih konvencionalnih proizvoda, odnosno jeftinijih proizvoda za čiju je kupovinu potreban minimalni trud i napor, i to uslijed izazivanja osjećaja radoznalosti. Kada se govori o shopping proizvodima, odnosno proizvodima veće vrijednosti, takav efekt se nije uočio pa se moţe reći kako izazivanje emocija kod potrošača neće utjecati na namjeru kupnje ove vrste proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Jakovljević, Andrea
UTJECAJ BOJE PROIZVODA NA EMOCIJE I NAMJERU KUPNJE RAZLIČITIH VRSTA PROIZVODA, 2020., diplomski rad, diplomski, EKONOMSKI FAKULTET U RIJECI, Rijeka
Jakovljević, A. (2020) 'UTJECAJ BOJE PROIZVODA NA EMOCIJE I NAMJERU KUPNJE RAZLIČITIH VRSTA PROIZVODA', diplomski rad, diplomski, EKONOMSKI FAKULTET U RIJECI, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakovljevi\'{c}, Andrea}, year = {2020}, pages = {61}, keywords = {boja, psihologija boje, namjera kupnje, emocije, konvencionalni proizvodi, shopping proizvodi}, title = {UTJECAJ BOJE PROIZVODA NA EMOCIJE I NAMJERU KUPNJE RAZLI\v{C}ITIH VRSTA PROIZVODA}, keyword = {boja, psihologija boje, namjera kupnje, emocije, konvencionalni proizvodi, shopping proizvodi}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakovljevi\'{c}, Andrea}, year = {2020}, pages = {61}, keywords = {color, psychology of color, purchase intention, emotions, conventional products, shopping products}, title = {INFLUENCE OF PRODUCT COLOR ON EMOTIONS AND BUYING INTENTION OF DIFFERENT TYPES OF PRODUCTS}, keyword = {color, psychology of color, purchase intention, emotions, conventional products, shopping products}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font