Pregled bibliografske jedinice broj: 1091790
SENZORNI PARK- KORISTI, BARIJERE I POTICAJI IZGRADNJI U OSNOVNIM ŠKOLAMA
SENZORNI PARK- KORISTI, BARIJERE I POTICAJI IZGRADNJI U OSNOVNIM ŠKOLAMA, 2020., diplomski rad, diplomski, EKONOMSKI FAKULTET U RIJECI, Rijeka
CROSBI ID: 1091790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SENZORNI PARK- KORISTI, BARIJERE I POTICAJI
IZGRADNJI U OSNOVNIM ŠKOLAMA
(SENSOR PARK - BENEFITS, BARRIERS AND INCENTIVES OF
CONSTRUCTION IN PRIMARY SCHOOLS)
Autori
Skupnjak, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
EKONOMSKI FAKULTET U RIJECI
Mjesto
Rijeka
Datum
10.09
Godina
2020
Stranica
57
Mentor
Izv. prof. dr.sc. Ivana First Komen
Ključne riječi
dobrobit djece, senzorna integracija, Senzorni park, koristi Senzornog parka, nedostatak motivacije učitelja, financijska i prostorna ograničenja
(child welfare, sensory integration, Sensory Park, benefits of Sensory Park, lack of teacher motivation, financial and spatial constraints)
Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je istražiti mišljenja i stavove ravnatelja i učitelja osnovnih škola u Republici Hrvatskoj o koristima, barijerama i poticajima izgradnje Senzornog parka u osnovnim školama. Provodilo se kvalitativno istraživanje putem paralelnih, strukturiranih telefonskih intervjua. Rezultati istraživanja pokazali su da je projekt Senzornog parka hvalevrijedan društveno-koristan projekt koji svojim elementima i sadržajima pospješuje dječji razvoj. Tijekom istraživanja, ispitanici su najveći naglasak stavljali na dobrobit i korist djece, uvođenje dodatnih, kreativnih sadržaja za njih te provođenje nastave u prirodi. Ravnatelji su najveći naglasak stavljali na financijska i prostorna ograničenja s kojima se susreću pri uključivanju u takve projekte, dok su učitelji naglašavali veliki nedostatak motivacije kolega za prihvaćanje noviteta. Smatraju da bi veliku ulogu u prihvaćanju inovacija imao osjećaj zadovoljstva i njihovi unutarnji poticaji koji dolaze zbog pohvala i priznanja za dobro odrađen posao. Jedanaest od dvanaest ispitanika oduševljeno je takvim parkom i imaju samo riječi hvale, dok je jedan ispitanik rekao da ne želi Senzorni park u dvorištu svoje škole. Senzorni park je na dobrom glasu u Republici Hrvatskoj i mnoštvo škola ga želi imati. Prijedlozi za buduće voditelje projekta Senzornog parka su: formiranje infrastrukture i fiksne cijene konstrukcije Senzornog parka s kvalitetnijim, čvršćim i održivijim materijalima, uključivanje projekta na društvene mreže (Facebook i Instagram) te izrada web stranice Senzornog parka zbog veće informiranosti, oglašavanja i povećanja zainteresiranosti za izgradnjom parka te organizacija događaja „Dan otvorenih vrata učionice u prirodi“ u postojećem Senzornom parku u Osnovnoj školi Ludbreg, popraćen novinarima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka