Pregled bibliografske jedinice broj: 1091784
Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija
Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1091784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online
posredničkom platformom: razlike između
potrošača različite sklonosti usvajanju
inovacija
(WIlingness to contract travel insurance through
an intermediary online platform: differences
between consumers according to innovation
adopting)
Autori
Baldigara, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
10.09
Godina
2020
Stranica
60
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
putno osiguranje ; online posrednička platforma ; inovatori ; rani usvajači ; rana većina
(travel insurance ; online intermediary platform ; innovators ; early adopters ; early majority)
Sažetak
Ovaj rad obrađuje temu čimbenika koji utječu na spremnost ugovaranja putnog osiguranja putem online posredničke platforme. Istraženo je da postoji značajan utjecaj faktora koji utječu na spremnost kupovine odnosno potrošači će se prije odlučiti na kupovinu s web stranica koje sadrže recenzije čije je ime i prezime autora prikazano u odnosu na web stranice koje sadrže anonimne recenzije. Također, mogućnost alternativnih oblika plaćanja povećava spremnost za kupovinom u odnosu na plaćanje kreditnom karticom. Kada se govori o komunikaciji s poduzećem, chatbot predstavlja bolji oblik komunikacije od e-maila. Isto tako, povrat novca smatra se boljim oblikom garancije od zamjene za drugu vrstu osiguranja. Nema jasne razlike u utjecaju ovih činitelja na usvajanje online posredničke platforme između različitih profila usvajača prema spremnosti na usvajanje inovacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(mentor)