Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1091784

Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija


Baldigara, Valentina
Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 1091784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija
(WIlingness to contract travel insurance through an intermediary online platform: differences between consumers according to innovation adopting)

Autori
Baldigara, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
10.09

Godina
2020

Stranica
60

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
putno osiguranje ; online posrednička platforma ; inovatori ; rani usvajači ; rana većina
(travel insurance ; online intermediary platform ; innovators ; early adopters ; early majority)

Sažetak
Ovaj rad obrađuje temu čimbenika koji utječu na spremnost ugovaranja putnog osiguranja putem online posredničke platforme. Istraženo je da postoji značajan utjecaj faktora koji utječu na spremnost kupovine odnosno potrošači će se prije odlučiti na kupovinu s web stranica koje sadrže recenzije čije je ime i prezime autora prikazano u odnosu na web stranice koje sadrže anonimne recenzije. Također, mogućnost alternativnih oblika plaćanja povećava spremnost za kupovinom u odnosu na plaćanje kreditnom karticom. Kada se govori o komunikaciji s poduzećem, chatbot predstavlja bolji oblik komunikacije od e-maila. Isto tako, povrat novca smatra se boljim oblikom garancije od zamjene za drugu vrstu osiguranja. Nema jasne razlike u utjecaju ovih činitelja na usvajanje online posredničke platforme između različitih profila usvajača prema spremnosti na usvajanje inovacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Baldigara, Valentina
Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Baldigara, V. (2020) 'Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Baldigara, Valentina}, year = {2020}, pages = {60}, keywords = {putno osiguranje, online posredni\v{c}ka platforma, inovatori, rani usvaja\v{c}i, rana ve\'{c}ina}, title = {Spremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredni\v{c}kom platformom: razlike izme\dju potro\v{s}a\v{c}a razli\v{c}ite sklonosti usvajanju inovacija}, keyword = {putno osiguranje, online posredni\v{c}ka platforma, inovatori, rani usvaja\v{c}i, rana ve\'{c}ina}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Baldigara, Valentina}, year = {2020}, pages = {60}, keywords = {travel insurance, online intermediary platform, innovators, early adopters, early majority}, title = {WIlingness to contract travel insurance through an intermediary online platform: differences between consumers according to innovation adopting}, keyword = {travel insurance, online intermediary platform, innovators, early adopters, early majority}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font