Pregled bibliografske jedinice broj: 1091763
The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic
The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic // 7th EUROKD International Conference: Education, Psychology, and Behavioral Science
London : Delhi: University of Leeds ; European Knowledge Development (EUROKD), 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 1091763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The role of the teacher in online learning during COVID 19 pandemic
Autori
Aladrović Slovaček, Katarina ; Matković, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Izvornik
7th EUROKD International Conference: Education, Psychology, and Behavioral Science
/ - London : Delhi : University of Leeds ; European Knowledge Development (EUROKD), 2020
ISBN
9781716464225
Skup
7th EUROKD International Conference on - Education, Psychology, and Behavioral Science (EPBS 2020)
Mjesto i datum
London, Ujedinjeno Kraljevstvo, 14.11.2020. - 16.11.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
teacher ; primary school ; teaching, distance learning ; educational system
Sažetak
Središnju ulogu u svakom obrazovnom sustavu ima učitelj. Osim što prenosi znanje i usavršava vještine učenika, učitelj je i uzor na socijalno-emocionalnoj, moralnoj i govornoj razini. Međutim, njegova se uloga mijenjala kroz povijest te ovisila o kulturi i načinu života. Danas se obrazovni sustav u cijelome svijetu nalazi pred velikim testom, a time se testira i uloga učitelja kao središnje osobe toga procesa. Naime, pandemija uzrokovana koronavirusom nastavu je tijekom 2020. godine prebacila u online oblik na što su neke države bile manje, a neke više spremne. U Republici Hrvatskoj nastava na daljinu izvodila se tri mjeseca u prvoj polovici godine, a u drugoj polovici godine postoje tri modela izvođenja nastave: na daljinu, uživo i kombinacija ovih dvaju modela. S obzirom na iskustvo nastave na daljinu, s jedne strane primijećena je manja aktivnost učenika u izvršavanju zadaća, slabije razumijevanje sadržaja gradiva, velika opterećenost roditelja, ali i mnogobrojna nesnalaženja učitelja koji su u vrlo kratkome vremenu svoj rad trebali prebaciti u potpunosti u online oblik (bez prethodne edukacije). S druge strane, primijećeno je koliko i učenici i roditelji počinju razumijevati važnost učiteljske figure u procesu učenja i poučavanja te koliko je bilo kojim od oblika online poučavanja teško zamijeniti živu riječ učitelja i poučavatelja. Upravo zato cilj je ovoga rada ispitati stavove učitelja o iskustvima s nastavom na daljinu, te komparativnom analizom utvrditi najčešće poteškoće, izazove i uspjehe takvog oblika nastave uspoređujući ga s nastavom u učionici. Očekuje se da će promjene koje je donijela nastava na daljinu ubrzati digitalizaciju obrazovnoga procesa, ali i povećati razumijevanje važne uloge učitelja kao središta odgojno-obrazovnoga procesa.
Izvorni jezik
Engleski
Napomena
Https://eurokd.com/Resources/Uploaded/20201114233345EPBS_202
0_903.pdf?CT=application_pdf.png