Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1091336

POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA


Horvat Dmitrović, Lana; Žgaljić Keko, Ana
POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 20 (2019), 78; 49-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 1091336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA

Autori
Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana

Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 20 (2019), 78; 49-62

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
konceptualni pristup poučavanju ; slika koncepta ; konceptualna mapa ; ciljana pitanja ; diferencijalni račun
(concept-based teaching ; concept image ; concept map ; concept-based questions ; differential calculus)

Sažetak
Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih koncepata daje širu sliku određenog matematičkog pojma, povezujući ga s drugim matematičkim i inženjerskim konceptima te stavljajući ga u različite kontekste u kojima se primjenjuje. Uvođenje novih koncepata motivira se rješavanjem nekog problema iz prakse i povezivanjem s već poznatim pojmovima, te se time potiče studente na razmišljanje o navedenim konceptima na mnogo dubljoj razini. Pokazalo se da ovakav način poučavanja potiče razvoj kreativnog i kritičnog razmišljanja, povećava motivaciju za učenje te olakšava primjenu stečenih znanja na nove probleme i situacije. U ovom radu bit će prikazan takav pristup na lekcijama iz diferencijalnog računa funkcija jedne varijable, uz korištenje različitih metoda aktivnog poučavanja kao što su konceptualne mape i ciljana pitanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika

Napomena
Rad je prezentiran na 8. kongresu nastavnika matematike



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Horvat Dmitrović, Lana; Žgaljić Keko, Ana
POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 20 (2019), 78; 49-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Horvat Dmitrović, L. & Žgaljić Keko, A. (2019) POUČAVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATIČKIH POJMOVA I KONCEPATA. Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 20 (78), 49-62.
@article{article, author = {Horvat Dmitrovi\'{c}, Lana and \v{Z}galji\'{c} Keko, Ana}, year = {2019}, pages = {49-62}, keywords = {konceptualni pristup pou\v{c}avanju, slika koncepta, konceptualna mapa, ciljana pitanja, diferencijalni ra\v{c}un}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {20}, number = {78}, issn = {1332-3008}, title = {POU\v{C}AVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATI\v{C}KIH POJMOVA I KONCEPATA}, keyword = {konceptualni pristup pou\v{c}avanju, slika koncepta, konceptualna mapa, ciljana pitanja, diferencijalni ra\v{c}un} }
@article{article, author = {Horvat Dmitrovi\'{c}, Lana and \v{Z}galji\'{c} Keko, Ana}, year = {2019}, pages = {49-62}, keywords = {concept-based teaching, concept image, concept map, concept-based questions, differential calculus}, journal = {Pou\v{c}ak : \v{c}asopis za metodiku i nastavu matematike}, volume = {20}, number = {78}, issn = {1332-3008}, title = {POU\v{C}AVANJE USMJERENO NA USVAJANJE MATEMATI\v{C}KIH POJMOVA I KONCEPATA}, keyword = {concept-based teaching, concept image, concept map, concept-based questions, differential calculus} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font