Pregled bibliografske jedinice broj: 1091162
Konkurentan identitet grada Krapine
Konkurentan identitet grada Krapine // Zbornik radova 1. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske Toplice, od 25. do 27. travnja 2013. / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013. str. 99-103 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1091162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konkurentan identitet grada Krapine
(Competitive Identity of the City of Krapina)
Autori
Popović, Irena ; Inkret, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 1. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske Toplice, od 25. do 27. travnja 2013.
/ Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad - Krapina : Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013, 99-103
ISBN
978-953-57602-0-7
Skup
Susreti 2013. Promet i turizam 1. simpozij Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina
Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 25.04.2013. - 27.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
eventful cities ; marke gradova ; konkurentan identitet
(eventful cities ; brand cities ; competitive identity)
Sažetak
Mnogi svjetski i europski gradovi prihvatili su koncept "Eventful cities" unutar kojega pokušavaju oživiti gradove i putem raznolikih događanja promovirati multikulturalnost. Taj se koncept bazira na marketinškim strategijama proizvoda, kompetitivnosti i ciljanog tržišta. Razvijaju se događanja koja će privući velik broj posjetitelja na nešto čega nema u drugim gradovima, nešto što je različito od događanja istog tipa u konkurentskim ili susjednim gradovima. Preuzimanje koncepta "gradova događanja" podrazumijeva jaku promotivnu djelatnost. Gradovi razvijaju jedinstvena iskustva koja posjetitelj tamo može dobiti. Nakon razdoblja dugotrajnog zatiranja kulturnih obilježja, gradovi u Republici Hrvatskoj počinju živjeti prvenstveno kroz kulturu. Razvija se osjećaj pripadnosti i identiteta. Grad Krapina ima nekoliko atrakcija koje može iskoristiti kako bi se nametnuo na tržištu kao brend. Kao centar Krapinsko-zagorske županije, može ujediniti zagorsku materijalnu i nematerijalnu kulturu i prezentirati je širim slojevima ljudi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina