Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1091162

Konkurentan identitet grada Krapine


Popović, Irena; Inkret, Ljiljana
Konkurentan identitet grada Krapine // Zbornik radova 1. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske Toplice, od 25. do 27. travnja 2013. / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013. str. 99-103 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1091162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konkurentan identitet grada Krapine
(Competitive Identity of the City of Krapina)

Autori
Popović, Irena ; Inkret, Ljiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 1. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske Toplice, od 25. do 27. travnja 2013. / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad - Krapina : Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013, 99-103

ISBN
978-953-57602-0-7

Skup
Susreti 2013. Promet i turizam 1. simpozij Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina

Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 25.04.2013. - 27.04.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
eventful cities ; marke gradova ; konkurentan identitet
(eventful cities ; brand cities ; competitive identity)

Sažetak
Mnogi svjetski i europski gradovi prihvatili su koncept "Eventful cities" unutar kojega pokušavaju oživiti gradove i putem raznolikih događanja promovirati multikulturalnost. Taj se koncept bazira na marketinškim strategijama proizvoda, kompetitivnosti i ciljanog tržišta. Razvijaju se događanja koja će privući velik broj posjetitelja na nešto čega nema u drugim gradovima, nešto što je različito od događanja istog tipa u konkurentskim ili susjednim gradovima. Preuzimanje koncepta "gradova događanja" podrazumijeva jaku promotivnu djelatnost. Gradovi razvijaju jedinstvena iskustva koja posjetitelj tamo može dobiti. Nakon razdoblja dugotrajnog zatiranja kulturnih obilježja, gradovi u Republici Hrvatskoj počinju živjeti prvenstveno kroz kulturu. Razvija se osjećaj pripadnosti i identiteta. Grad Krapina ima nekoliko atrakcija koje može iskoristiti kako bi se nametnuo na tržištu kao brend. Kao centar Krapinsko-zagorske županije, može ujediniti zagorsku materijalnu i nematerijalnu kulturu i prezentirati je širim slojevima ljudi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina

Profili:

Avatar Url Irena Popović (autor)

Avatar Url Ljiljana Inkret (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Popović, Irena; Inkret, Ljiljana
Konkurentan identitet grada Krapine // Zbornik radova 1. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske Toplice, od 25. do 27. travnja 2013. / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013. str. 99-103 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Popović, I. & Inkret, L. (2013) Konkurentan identitet grada Krapine. U: Hercigonja-Szekeres, M., Presečki, A. & Sikirica, N. (ur.)Zbornik radova 1. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske Toplice, od 25. do 27. travnja 2013..
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Irena and Inkret, Ljiljana}, year = {2013}, pages = {99-103}, keywords = {eventful cities, marke gradova, konkurentan identitet}, isbn = {978-953-57602-0-7}, title = {Konkurentan identitet grada Krapine}, keyword = {eventful cities, marke gradova, konkurentan identitet}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Hrvatsko zagorje Krapina}, publisherplace = {Tuheljske Toplice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Irena and Inkret, Ljiljana}, year = {2013}, pages = {99-103}, keywords = {eventful cities, brand cities, competitive identity}, isbn = {978-953-57602-0-7}, title = {Competitive Identity of the City of Krapina}, keyword = {eventful cities, brand cities, competitive identity}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Hrvatsko zagorje Krapina}, publisherplace = {Tuheljske Toplice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font