Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1091159

Marketing turističke destinacije


Inkret, Ljiljana; Popović, Irena
Marketing turističke destinacije // Zbornik radova 1.simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske toplice, od 25.do 27. travnja 2013. / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013. str. 81-86 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1091159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing turističke destinacije
(Destination Marketing)

Autori
Inkret, Ljiljana ; Popović, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 1.simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske toplice, od 25.do 27. travnja 2013. / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad - Krapina : Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013, 81-86

ISBN
978-953-57602-0-7

Skup
Susreti 2013. Promet i turizam 1. simpozij Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina

Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 25.04.2013. - 27.04.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing ; turistička destinacija ; čimbenici turističkih kretanja ; brendiranje
(marketing, tourist destination, tourism trends, branding)

Sažetak
Marketing se do nedavno vezao samo uz profitne organizacije. Zahvaljujući ekonomskim i društvenim promjenama te ekspanziji hotelijerstva dolazi do povećanja međunarodnih turističkih putovanja. Sve turističke destinacije pružaju brojne i vrlo slične usluge, no pomoću osmišljenih marketinških aktivnosti postižu originalnost u odnosu na konkurenciju. Osnovna zadaća marketinga je da sazna potrebe i želje potrošača, oblikuje ponudu proizvoda i usluga koja će se razlikovati od konkurencije te da proizvod i uslugu promovira i pravovremeno plasira na tržište. Stoga, uspješan turistički proizvod razvoj destinacije nije moguće ostvariti bez marketinških aktivnosti koje polaze od gosta i u funkciji su zadovoljavanja njegovih potreba za turističkim proizvodom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina

Profili:

Avatar Url Irena Popović (autor)

Avatar Url Ljiljana Inkret (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Inkret, Ljiljana; Popović, Irena
Marketing turističke destinacije // Zbornik radova 1.simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske toplice, od 25.do 27. travnja 2013. / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013. str. 81-86 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Inkret, L. & Popović, I. (2013) Marketing turističke destinacije. U: Hercigonja-Szekeres, M., Presečki, A. & Sikirica, N. (ur.)Zbornik radova 1.simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske toplice, od 25.do 27. travnja 2013..
@article{article, author = {Inkret, Ljiljana and Popovi\'{c}, Irena}, year = {2013}, pages = {81-86}, keywords = {marketing, turisti\v{c}ka destinacija, \v{c}imbenici turisti\v{c}kih kretanja, brendiranje}, isbn = {978-953-57602-0-7}, title = {Marketing turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {marketing, turisti\v{c}ka destinacija, \v{c}imbenici turisti\v{c}kih kretanja, brendiranje}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Hrvatsko zagorje Krapina}, publisherplace = {Tuheljske Toplice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Inkret, Ljiljana and Popovi\'{c}, Irena}, year = {2013}, pages = {81-86}, keywords = {marketing, tourist destination, tourism trends, branding}, isbn = {978-953-57602-0-7}, title = {Destination Marketing}, keyword = {marketing, tourist destination, tourism trends, branding}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Hrvatsko zagorje Krapina}, publisherplace = {Tuheljske Toplice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font