Pregled bibliografske jedinice broj: 1091159
Marketing turističke destinacije
Marketing turističke destinacije // Zbornik radova 1.simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske toplice, od 25.do 27. travnja 2013. / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013. str. 81-86 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1091159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing turističke destinacije
(Destination Marketing)
Autori
Inkret, Ljiljana ; Popović, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 1.simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Tuheljske toplice, od 25.do 27. travnja 2013.
/ Hercigonja-Szekeres, Mira ; Presečki, Antun ; Sikirica, Nenad - Krapina : Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina, 2013, 81-86
ISBN
978-953-57602-0-7
Skup
Susreti 2013. Promet i turizam 1. simpozij Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina
Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 25.04.2013. - 27.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing ; turistička destinacija ; čimbenici turističkih kretanja ; brendiranje
(marketing, tourist destination, tourism trends, branding)
Sažetak
Marketing se do nedavno vezao samo uz profitne organizacije. Zahvaljujući ekonomskim i društvenim promjenama te ekspanziji hotelijerstva dolazi do povećanja međunarodnih turističkih putovanja. Sve turističke destinacije pružaju brojne i vrlo slične usluge, no pomoću osmišljenih marketinških aktivnosti postižu originalnost u odnosu na konkurenciju. Osnovna zadaća marketinga je da sazna potrebe i želje potrošača, oblikuje ponudu proizvoda i usluga koja će se razlikovati od konkurencije te da proizvod i uslugu promovira i pravovremeno plasira na tržište. Stoga, uspješan turistički proizvod razvoj destinacije nije moguće ostvariti bez marketinških aktivnosti koje polaze od gosta i u funkciji su zadovoljavanja njegovih potreba za turističkim proizvodom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina