Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1091097

ASTROTURISM - A NEW FORM OF TOURISM AND ITS PROMOTION THROUGH DIGITAL MARKETING


Krajnović, Aleksandra; Hordov, Monika
ASTROTURISM - A NEW FORM OF TOURISM AND ITS PROMOTION THROUGH DIGITAL MARKETING // CroDiM, 4 (2020), 1; 207-218 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1091097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ASTROTURISM - A NEW FORM OF TOURISM AND ITS PROMOTION THROUGH DIGITAL MARKETING

Autori
Krajnović, Aleksandra ; Hordov, Monika

Izvornik
CroDiM (2584-7236) 4 (2020), 1; 207-218

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
novi trendovi u turizmu, selektivni oblici turizma, astroturizam, marketing u turizmu, digitalni marketing
(new trends in tourism, selective forms of tourism, astrotourism, marketing in tourism, digital marketing)

Sažetak
U posljednje vrijeme novi prostor za turističku valorizaciju postalo je – nebo, odnosno Svemir, kroz razvoj novog oblika turizma nazvanog astroturizam. Ovaj rad predstavlja navedeni selektivni oblik turizma i njegovu promociju u digitalnom marketingu na primjeru studije slučaja Astronomitaly. Postoji više oblika astro-turizma a u budućnosti će to biti sve izraženija vrsta turizma zbog aktualne krizne situacije ali i zbog rastućeg trenda brige za zdravlje. Stoga se očekuje da će turistički posjetitelji u još većoj mjeri tragati za novim i netaknutim prostorima i novim načinima provođenja svog slobodnog vremena. Ova je problematika tim naglašenija s obzirom na trenutna previranja i sve oštriju borbu na turističkom tržištu, gdje je došlo do zasićenja postojećim oblicima turizma i saturacije poznatih turističkih destinacija. Zbog toga se traže novi i inventivni poslovni modeli od kojih se jedan, astroturizam, predstavlja u ovom radu. U radu se istražuju specifične karakteristike astroturizma kao oblika turizma koji se oslanja na edukaciju, introspekciju i imaginaciju i njegova promocija kroz digitalni marketing. Poslovni model razvoja astroturizma pokazao se vrlo učinkovitim u brojnim turističkim destinacijama diljem svijeta, što ukazuje na značajan potencijal ovog oblika turizma i njegove sinergije s drugim formama turizma i drugim oblicima društvenog djelovanja (znanost, edukacija, ekologija, razvoj tehnologije itd.).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Avatar Url Monika Hordov (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada crodma.hr crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Aleksandra; Hordov, Monika
ASTROTURISM - A NEW FORM OF TOURISM AND ITS PROMOTION THROUGH DIGITAL MARKETING // CroDiM, 4 (2020), 1; 207-218 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Krajnović, A. & Hordov, M. (2020) ASTROTURISM - A NEW FORM OF TOURISM AND ITS PROMOTION THROUGH DIGITAL MARKETING. CroDiM, 4 (1), 207-218.
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Hordov, Monika}, year = {2020}, pages = {207-218}, keywords = {novi trendovi u turizmu, selektivni oblici turizma, astroturizam, marketing u turizmu, digitalni marketing}, journal = {CroDiM}, volume = {4}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {ASTROTURISM - A NEW FORM OF TOURISM AND ITS PROMOTION THROUGH DIGITAL MARKETING}, keyword = {novi trendovi u turizmu, selektivni oblici turizma, astroturizam, marketing u turizmu, digitalni marketing} }
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Hordov, Monika}, year = {2020}, pages = {207-218}, keywords = {new trends in tourism, selective forms of tourism, astrotourism, marketing in tourism, digital marketing}, journal = {CroDiM}, volume = {4}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {ASTROTURISM - A NEW FORM OF TOURISM AND ITS PROMOTION THROUGH DIGITAL MARKETING}, keyword = {new trends in tourism, selective forms of tourism, astrotourism, marketing in tourism, digital marketing} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font