Pregled bibliografske jedinice broj: 1091045
Mobilne aplikacije u obrazovnom okruženju
Mobilne aplikacije u obrazovnom okruženju // MIPRO 2020: 43rd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics: Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1049-1055 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1091045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mobilne aplikacije u obrazovnom okruženju
(Mobile applications in an educational environment)
Autori
Pažanin, Jozica ; Rosić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2020: 43rd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics: Proceedings
/ Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020, 1049-1055
Skup
43rd International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2020)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.09.2020. - 02.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mobilne aplikacije
(mobile applications)
Sažetak
Suvremeno obrazovanje potpomognuto tehnologijom postavlja učenika u središte nastavnog procesa u kojem on modificira edukacijski proces i prilagođava ga svojim potrebama. Integracija mobilnih tehnologija u obrazovno okruženje pruža nove poboljšane mogućnosti učenja kao što su personalizacija, interaktivnost, prilagodljivost. Istraživanja pokazuju da upotreba aplikacija u nastavnom procesu pospješuje ostvarivanje obrazovnih ciljeva te povećava motivaciju i zainteresiranost učenika za učenjem. Nove tehnologije poput proširene stvarnosti predstavljaju izvrsnu platformu za prikazivanje nastavnih sadržaja, čineći sadržaj učenja zanimljivijim a učenike pažljivijim prilikom učenja. Osim za prikazivanje nastavnih sadržaja, aplikacije se koriste za ponavljanje te provjeravanje ostvarenosti ishoda učenja. U ovom radu razmatra se uloga mobilnih tehnologija u suvremenom obrazovanju, značajke implementiranih aplikacija u nastavnom procesu koji prikazuju ostvarene rezultate aplikativnog učenja ili ocjenjivanja te se ispituje utjecaj upotrebe aplikacija na učinak učenja, motivaciju i stavove učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)