Pregled bibliografske jedinice broj: 109101
Razvoj jezičnoga diskurza i hipermedijska tehnologija u nastavi hrvatskoga jezika
Razvoj jezičnoga diskurza i hipermedijska tehnologija u nastavi hrvatskoga jezika // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - Izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritschard, Boris (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. str. 411-420
CROSBI ID: 109101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj jezičnoga diskurza i hipermedijska tehnologija u nastavi hrvatskoga jezika
(Language Dscourse and Hypermedia Technology in the Teachning of the Croatian Language)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - Izazovi na početku XXI. stoljeća
Urednik/ci
Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritschard, Boris
Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Grad
Zagreb : Rijeka
Godina
2002
Raspon stranica
411-420
ISBN
953-6839-13-X
Ključne riječi
jezični diskurz, hipermedijska tehnologija, nastava hrvatskog jezika
(Language discourse, hypermedia technology, croatian language teaching)
Sažetak
Uporaba elektronskih medija u jezičnoj izobrazbi, ma kako bili funkcionalni, ne znači svrhovitiju i uspješniju nastavu. Uvođenje hipermedijske obrazovne tehnologije, kao oblika integralne i interaktivne komunikacije, zasigurno intenzivira i racionalizira proces učenja, pružajući veću količinu informacija, mogućnost masovne primjene i sveobuhvatnu komunikativnost. No, pritom valja lučiti proces pukoga prijenosa znanja od učenja/poučavanja hrvatskoga jezika u okviru nastavnoga procesa. Svrha je ovoga rada, stoga, ponajprije razmotrititi opći sustav djelovanja u himerpedijskome nastavnome okruženju, potom identificirati opću teorijsku osnovicu jezičnoga diskursa u nastavi hrvatskoga jezika, te valorizirati uspješnost i učinkovitost takvoga oblika komunikacije u novim lingvometodičkim, pedagoško-psihološkim i tehničko-tehnološkim uvjetima osnovnoškolske nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA