Pregled bibliografske jedinice broj: 1090926
Uloga baštinske pedagogije u obrazovanju - interdisciplinarni i interinstitucionalni pristup
Uloga baštinske pedagogije u obrazovanju - interdisciplinarni i interinstitucionalni pristup, 2020. (ostalo).
CROSBI ID: 1090926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga baštinske pedagogije u obrazovanju -
interdisciplinarni i interinstitucionalni pristup
(The Role of Heritage Pedagogy in Education -
Interdisciplinary and Interinstitutional Approach)
Autori
Filipović, Sergej
Izvornik
Uloga baštinske pedagogije u obrazovanju - interdisciplinarni i interinstitucionalni pristup
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2020
Ključne riječi
Baštinska pedagogija ; Kurikulum povijesti
(Heritage Pedagogy ; History Curriculum)
Sažetak
U izlaganju se raspravlja o mogućnostima međuinstitucionalne suradnje na polju baštinske pedagogije. Ispituje se mogućnosti suradnje škola, arhiva, muzeja i knjižnica te položaj baštinskih institucija u novom kurikulumu povijesti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti