Pregled bibliografske jedinice broj: 1090681
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini // Računovodstvo i financije, LXVI (2020), 11; 47-54 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1090681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u
trgovini
(Specificities of preparing the business plan in
trade)
Autori
Hladika, Mirjana
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) LXVI
(2020), 11;
47-54
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poslovni plan, trgovina, upravljačko računovodstvo
(business plan, trade, management acounting)
Sažetak
Poslovni plan predstavlja temeljni upravljački izvještaj u svakom poduzeću. Potrebu za izradom poslovnog plana potvrdili su financijski stručnjaci i menadžeri na svim razinama odgovornosti u poduzeću. Poslovni plan sadrži kvantitativno iskazane ciljeve poduzeća u planskom razdoblju, a sastoji se od operativnog i financijskog dijela. U operativnom dijelu poslovnog plana sadržane su operativne odluke menadžmenta kojima se usmjerava alokacija oskudnih resursa poduzeća. U financijskom dijelu poslovnog plana sadržane su financijske odluke menadžmenta koje su usmjerene na financiranje nabavke tih resursa. U uvjetima pandemije bolesti COVID-19 nastupili su značajni poremećaji na globalnom tržištu što je dovelo do gospodarske nestabilnosti i krize, a u takvim je uvjetima otežano raditi planove, čak i u kratkom roku. U članku se prezentiraju specifičnosti izrade poslovnog plana u trgovini, te izazovi u projekciji budućih aktivnosti u doba pandemije bolesti COVID-19.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija