Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1090681

Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini


Hladika, Mirjana
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini // Računovodstvo i financije, LXVI (2020), 11; 47-54 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1090681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini
(Specificities of preparing the business plan in trade)

Autori
Hladika, Mirjana

Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) LXVI (2020), 11; 47-54

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
poslovni plan, trgovina, upravljačko računovodstvo
(business plan, trade, management acounting)

Sažetak
Poslovni plan predstavlja temeljni upravljački izvještaj u svakom poduzeću. Potrebu za izradom poslovnog plana potvrdili su financijski stručnjaci i menadžeri na svim razinama odgovornosti u poduzeću. Poslovni plan sadrži kvantitativno iskazane ciljeve poduzeća u planskom razdoblju, a sastoji se od operativnog i financijskog dijela. U operativnom dijelu poslovnog plana sadržane su operativne odluke menadžmenta kojima se usmjerava alokacija oskudnih resursa poduzeća. U financijskom dijelu poslovnog plana sadržane su financijske odluke menadžmenta koje su usmjerene na financiranje nabavke tih resursa. U uvjetima pandemije bolesti COVID-19 nastupili su značajni poremećaji na globalnom tržištu što je dovelo do gospodarske nestabilnosti i krize, a u takvim je uvjetima otežano raditi planove, čak i u kratkom roku. U članku se prezentiraju specifičnosti izrade poslovnog plana u trgovini, te izazovi u projekciji budućih aktivnosti u doba pandemije bolesti COVID-19.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirjana Hladika (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hladika, Mirjana
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini // Računovodstvo i financije, LXVI (2020), 11; 47-54 (recenziran, članak, stručni)
Hladika, M. (2020) Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini. Računovodstvo i financije, LXVI (11), 47-54.
@article{article, author = {Hladika, Mirjana}, year = {2020}, pages = {47-54}, keywords = {poslovni plan, trgovina, upravlja\v{c}ko ra\v{c}unovodstvo}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {LXVI}, number = {11}, issn = {0350-4506}, title = {Specifi\v{c}nosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini}, keyword = {poslovni plan, trgovina, upravlja\v{c}ko ra\v{c}unovodstvo} }
@article{article, author = {Hladika, Mirjana}, year = {2020}, pages = {47-54}, keywords = {business plan, trade, management acounting}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {LXVI}, number = {11}, issn = {0350-4506}, title = {Specificities of preparing the business plan in trade}, keyword = {business plan, trade, management acounting} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font