Pregled bibliografske jedinice broj: 1090640
Društvena odgovornost u Naftalanu na temelju ankete provedene s pacijentima
Društvena odgovornost u Naftalanu na temelju ankete provedene s pacijentima // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 9 (2019), 2; 154-164 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1090640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvena odgovornost u Naftalanu na temelju ankete
provedene s pacijentima
(SOCIAL RESPOSIBILITY IN NAFTALAN BASED
ON PATIENTS OPINION SURVEY)
Autori
Marinčić, Mile ; Maričić, Dario
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E (1849-7845) 9
(2019), 2;
154-164
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
društvena odgovornost ; „Naftalan“ ; pacijent ; kvaliteta ; komunikacija
(social responsibility ; Naftalan ; patient ; quality ; communication)
Sažetak
U ovom radu pokušat ćemo sagledati važnost i značenje društveno odgovornog poslovanja poduzeća onako kako ga opisuju brojne definicije koje upućuju da se uz ispunjavanje zakonskih obveza, u osnovi radi o investiranju u ljudski kapital, okoliš i odnose s okolinom ad intra i ad extra, a u našem fokusu bit će korisnici usluga u „Naftalanu“ specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju (u daljnjem tekstu: SB Naftalan) Rad će analizirati anketu (Upitnik za pacijente) te će na temelju navedenog upitnika pokušati ponuditi smjernice za budućnost, uspoređujući eventualna ista ili slična propitivanja u okviru SB Naftalana ranije. Rad će se bazirati na provođenju ankete (točnije na ponovnom provođenju ankete i usporedbi s prvom anketom) o odgovornosti unutar bolnice „Naftalan“. Napominjemo kako je prva anketa provođena od drugih subjekata i nije u potpunosti kompatibilna s ovom istraživačkom anketom. Međutim, pojedina pitanja važna za naše istraživanje se zasigurno preklapaju i na temelju istih je moguće izvući i pojedinačne, kao i generalni zaključak. Hipoteza 1 - ponovljena će anketa pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu u negativnom smislu - lošije ocjene Hipoteza 2 - ponovljena će anketa pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu u pozitivnom smislu - bolje ocjene Hipoteza 3 - ponovljena anketa neće pokazati značajnija odstupanja u odnosu na prvu anketu Sukus navedenoga istraživanja bit će i konkretni prijedlozi koji bi mogli poboljšati rad s pacijentima, na opće zadovoljstvo kako pacijenata tako i osoblja, uz promišljanje o osnaživanju kvalitete same ustanove SB Naftalan.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija