Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1090541

Izazovi digitalnog marketinga za mala i srednja poduzeća: poslovni slučaj on-line promocije hrvatskog brenda bezglutenskih proizvoda


Bogić, Ana; Pušić, Ana; Jukić, Ivona
Izazovi digitalnog marketinga za mala i srednja poduzeća: poslovni slučaj on-line promocije hrvatskog brenda bezglutenskih proizvoda // Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 33-43 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1090541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi digitalnog marketinga za mala i srednja poduzeća: poslovni slučaj on-line promocije hrvatskog brenda bezglutenskih proizvoda
(DIGITAL MARKETING CHALLENGES FOR SMEs: CASE OF ON-LINE PROMOTION FOR CROATIAN BRAND OF GLUTEN-FREE PRODUCTS)

Autori
Bogić, Ana ; Pušić, Ana ; Jukić, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2019, 33-43

Skup
4. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 4th International Conference "Challenges of Today" (COT 2019)

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 10.10.2019. - 12.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Digitalni marketing. Mala i srednja poduzeća, On-line promocija. Poslovni slučaj.
(Digital marketing. Small and medium enterprises, On-line promotion. Business case.)

Sažetak
Mala i srednja poduzeća generator su razvitka i rastućeg privređivanja visoko razvijenih zemalja, gdje čine preko 95 posto ukupnih poslovnih subjekata. Njihova uloga u gospodarskom razvitku Republike Hrvatske sve je izraženija. Važan su dio ukupne hrvatske ekonomije, jednako po broju poslovnih subjekata, financijskim rezultatima poslovanja, kao i po udjelu zaposlenih u odnosu na cjelokupno gospodarstvo. Ipak, kritični parametri novog poduzetničkog pothvata u obličju malog poduzeća najizravnije korespondiraju sa stupnjem primjene marketinške koncepcije u poslovanju. Drugim riječima, ključ u postizanju organizacijskih ciljeva sastoji se od veće učinkovitosti od konkurencije u integriranim marketinškim aktivnostima koje su usmjerene prema određivanju i zadovoljavanju želja i potreba ciljnih tržišta. U tom smislu mali poduzetnici moraju biti svjesni kako alati digitalnog marketinga imaju izuzetno značajan potencijal u ostvarivanju uspješnosti poslovanja suvremenih poslovnih subjekata, a koji se očituje i kroz bolju povezanost i otvorenost prema klijentima, promoviranje ciljanim skupinama, brendiranje, pronalaženje poslovnih partnera te razvijanje novih ideja. Digitalizacija je postala dio dnevne rutine te tako mijenja ponašanje potrošača i drugih gospodarskih subjekata, što posljedično ima utjecaj i na samo poduzeće, njegove proizvode i izgradnju brendova. Recentna istraživanja pokazuju kako mnoga mala i srednja poduzeća još uvijek ne koriste sve mogućnosti koje im pruža digitalni marketing niti iskorištavaju njegove prednosti za bolju promociju i poslovanje općenito. Postoji mnoštvo elemenata, metoda i alata u online marketingu koji mogu pomoći malim i srednjim poduzećima u Hrvatskoj, a u ovom su radu prezentirani neki od njih kroz poslovni slučaj kreiranja strategije on-line promocije za jedan hrvatski brend bezglutenskih proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Profili:

Avatar Url Ivona Jukić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.konferencija-vus.hr www.konferencija-vus.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bogić, Ana; Pušić, Ana; Jukić, Ivona
Izazovi digitalnog marketinga za mala i srednja poduzeća: poslovni slučaj on-line promocije hrvatskog brenda bezglutenskih proizvoda // Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 33-43 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bogić, A., Pušić, A. & Jukić, I. (2019) Izazovi digitalnog marketinga za mala i srednja poduzeća: poslovni slučaj on-line promocije hrvatskog brenda bezglutenskih proizvoda. U: Filiposki, O., Metodijeski, D. & Zlatovic, D. (ur.)Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today.
@article{article, author = {Bogi\'{c}, Ana and Pu\v{s}i\'{c}, Ana and Juki\'{c}, Ivona}, year = {2019}, pages = {33-43}, keywords = {Digitalni marketing. Mala i srednja poduze\'{c}a, On-line promocija. Poslovni slu\v{c}aj.}, title = {Izazovi digitalnog marketinga za mala i srednja poduze\'{c}a: poslovni slu\v{c}aj on-line promocije hrvatskog brenda bezglutenskih proizvoda}, keyword = {Digitalni marketing. Mala i srednja poduze\'{c}a, On-line promocija. Poslovni slu\v{c}aj.}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bogi\'{c}, Ana and Pu\v{s}i\'{c}, Ana and Juki\'{c}, Ivona}, year = {2019}, pages = {33-43}, keywords = {Digital marketing. Small and medium enterprises, On-line promotion. Business case.}, title = {DIGITAL MARKETING CHALLENGES FOR SMEs: CASE OF ON-LINE PROMOTION FOR CROATIAN BRAND OF GLUTEN-FREE PRODUCTS}, keyword = {Digital marketing. Small and medium enterprises, On-line promotion. Business case.}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font