Pregled bibliografske jedinice broj: 1090541
Izazovi digitalnog marketinga za mala i srednja poduzeća: poslovni slučaj on-line promocije hrvatskog brenda bezglutenskih proizvoda
Izazovi digitalnog marketinga za mala i srednja poduzeća: poslovni slučaj on-line promocije hrvatskog brenda bezglutenskih proizvoda // Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 33-43 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1090541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi digitalnog marketinga za mala i srednja
poduzeća: poslovni slučaj on-line promocije
hrvatskog brenda bezglutenskih proizvoda
(DIGITAL MARKETING CHALLENGES FOR SMEs: CASE OF
ON-LINE PROMOTION FOR
CROATIAN BRAND OF GLUTEN-FREE PRODUCTS)
Autori
Bogić, Ana ; Pušić, Ana ; Jukić, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today
/ Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2019, 33-43
Skup
4. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 4th International Conference "Challenges of Today" (COT 2019)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 10.10.2019. - 12.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Digitalni marketing. Mala i srednja poduzeća, On-line promocija. Poslovni slučaj.
(Digital marketing. Small and medium enterprises, On-line promotion. Business case.)
Sažetak
Mala i srednja poduzeća generator su razvitka i rastućeg privređivanja visoko razvijenih zemalja, gdje čine preko 95 posto ukupnih poslovnih subjekata. Njihova uloga u gospodarskom razvitku Republike Hrvatske sve je izraženija. Važan su dio ukupne hrvatske ekonomije, jednako po broju poslovnih subjekata, financijskim rezultatima poslovanja, kao i po udjelu zaposlenih u odnosu na cjelokupno gospodarstvo. Ipak, kritični parametri novog poduzetničkog pothvata u obličju malog poduzeća najizravnije korespondiraju sa stupnjem primjene marketinške koncepcije u poslovanju. Drugim riječima, ključ u postizanju organizacijskih ciljeva sastoji se od veće učinkovitosti od konkurencije u integriranim marketinškim aktivnostima koje su usmjerene prema određivanju i zadovoljavanju želja i potreba ciljnih tržišta. U tom smislu mali poduzetnici moraju biti svjesni kako alati digitalnog marketinga imaju izuzetno značajan potencijal u ostvarivanju uspješnosti poslovanja suvremenih poslovnih subjekata, a koji se očituje i kroz bolju povezanost i otvorenost prema klijentima, promoviranje ciljanim skupinama, brendiranje, pronalaženje poslovnih partnera te razvijanje novih ideja. Digitalizacija je postala dio dnevne rutine te tako mijenja ponašanje potrošača i drugih gospodarskih subjekata, što posljedično ima utjecaj i na samo poduzeće, njegove proizvode i izgradnju brendova. Recentna istraživanja pokazuju kako mnoga mala i srednja poduzeća još uvijek ne koriste sve mogućnosti koje im pruža digitalni marketing niti iskorištavaju njegove prednosti za bolju promociju i poslovanje općenito. Postoji mnoštvo elemenata, metoda i alata u online marketingu koji mogu pomoći malim i srednjim poduzećima u Hrvatskoj, a u ovom su radu prezentirani neki od njih kroz poslovni slučaj kreiranja strategije on-line promocije za jedan hrvatski brend bezglutenskih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Profili:
Ivona Jukić
(autor)