Pregled bibliografske jedinice broj: 1090531
Virtualna stvarnost u marketingu
Virtualna stvarnost u marketingu // Contemporary Issues in Economy and Technology, CIET 2016, Conference Proceedings / Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana (ur.).
Split: Sveučilište u Splitu, Odjel za stručne studije, 2016. str. 210-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1090531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Virtualna stvarnost u marketingu
(Virtual reality in marketing)
Autori
Jelaska, Duško ; Lovrić, Ivan ; Jukić, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Contemporary Issues in Economy and Technology, CIET 2016, Conference Proceedings
/ Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana - Split : Sveučilište u Splitu, Odjel za stručne studije, 2016, 210-219
ISBN
978-953-7220-25-9
Skup
International Scientific and Professional Conference, Contemporary Issues in Economy and Technology, CIET 2016
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 16.06.2016. - 18.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
virtualna stvarnost, digitalni marketing, tehnološka podrška, VR marketinške kampanje
(virtual reality, digital marketing, technology support, VR marketing campaigns)
Sažetak
Virtualna stvarnost (VR) posebno je okruženje koje simulira fizičku prisutnost u mjestima u stvarnom ili zamišljenom svijetu na računalu. VR tehnologija se prije svega počela primjenjivati na području kulturne baštine i arheologije, a danas se njezina primjena proširila na skoro sva područja, od znanstvene fantastike, likovne umjetnosti, video igrica, glazbe, zdravstva, sportskih treninga i obrazovanja, a posebno marketinga na što ćemo i staviti naglasak u ovome radu. Već je razvojem prvih računala čovjek pokušavao stvoriti virtualnu sliku svijeta koju bi na jednak način, kao i stvarni svijet, mogao doživjeti svim svojim osjetilima i u kojem bi mogao svojom virtualnom prisutnošću sudjelovati u procesima koji ga mijenjaju i oblikuju. Uređaji koji se koriste za virtualnu stvarnost su između ostalih uređaji za percepciju, tzv. izlazni, jer im računalo šalje generirane informacije o slici, zvuku, sili, mirisu, temperaturi te svemu onome što čovjek u stvarnom svijetu percipira, a sama svrha tih uređaja je pretvoriti dobivene informacije u oblik koji je prilagođen ljudskim osjetilima. Uređaji za interakciju ili ulazni uređaji, šalju računalu pretvorene informacije o ljudskim pokretima, ljudskom govoru, pulsu i slično. Svi se uređaji nastoje što bolje objediniti u jedan virtualni sustav kako bi čovjek što potpunije percipirao i ostvario interakciju sa stvarima u virtualnom svijetu. Ciljevi autora rada bili su, između ostalog, naglasiti da se virtualna stvarnost, koja će svoj boom tek doživjeti do kraja ove 2016. godine, može i mora koristiti kao jedan od najmoćnijih marketinških alata u budućnosti koja dolazi nikad brže.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Profili:
Ivona Jukić
(autor)