Pregled bibliografske jedinice broj: 1090517
Organizacijska kultura kao čimbenik odgovora na krize poslovanja
Organizacijska kultura kao čimbenik odgovora na krize poslovanja, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište Velika Gorica, Velika Gorica
CROSBI ID: 1090517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacijska kultura kao čimbenik odgovora na krize poslovanja
(Organizational culture as a factor in responding to business crisis)
Autori
Janjić, Vanesa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Veleučilište Velika Gorica
Mjesto
Velika Gorica
Datum
08.10
Godina
2020
Stranica
30
Mentor
Karabatić, Mirela
Ključne riječi
kriza, krizni menadžment, organizacijska kultura, strategija
(: crisis, crisis management, organizational culture, strategy)
Sažetak
Turbulentno okruženje koje nas okružuje dovodi do raznih kriznih situacija koje utječu na svakodnevno funkcioniranje pojedinaca ali i organizacija u kojima djeluju ti pojedinci. Krize danas više nisu iznimka već pravilo, a ni jedna organizacija nije izuzeta od pojave poslovnih kriza. One dolaze u različitim obujmima i iz različitih izvora, a u novije vrijeme u njihovu rješavanju veliku ulogu ima organizacijska kultura. Organizacijska kultura je dio organizacije te istu čini prepoznatljivom i čvrstom. Krize u poslovanju danas nije moguće prevladati bez adekvatne reakcije menadžera pa je važno da isti dobro poznaju i razumiju sve aspekte kako krizne situacije, tako i organizacijske kulture. Stoga, predmet ovog rada je prikazati značaj organizacijske kulture u odgovoru na krize poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija