Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1090277

Filozofija kognitivne kibernetike za edukacije budućnosti


Balaž, Zdenko; Ninčević, Marjan; Groznica, Zoran
Filozofija kognitivne kibernetike za edukacije budućnosti // HRO CIGRE, 9. simpozij, Povijest i filozofija tehnike / Benčić, Zvonko (ur.).
Zagreb, 2020. str. 227-261 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1090277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Filozofija kognitivne kibernetike za edukacije budućnosti
(Philosophy of Cognitive Cybernetics for the Future Education)

Autori
Balaž, Zdenko ; Ninčević, Marjan ; Groznica, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
HRO CIGRE, 9. simpozij, Povijest i filozofija tehnike / Benčić, Zvonko - Zagreb, 2020, 227-261

Skup
9. simpozij Povijest i filozofija tehnike

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.11.2020. - 25.11.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kognitivna kibernetika ; kaptologija, mimetika ; mnemo tehnike ; učitelji ; edukatori
(cognitive cybernetics ; captology ; mimetics ; mnemonic techniques ; teachers ; educators)

Sažetak
Kolaborativni model učenja prihvatili su studenti kolegija Inteligentni sustavi na Elektrotehničkom odjelu Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, (ELO TVZ), koji je svoju najnoviju fazu, mrežno učenje na daljinu, promovirao u izvanrednim okolnostima aktualne svjetske situacije COVID-19. Tripartitni model studijskih programa u suradnji s HS Offenburg razrađuje se kao dinamička, interaktivna istraživačka edukacija i izobrazba koja se priprema i za studente novih studijskih programa, Internet stvari i Cyber komunikacije i znanost o mreži na Sveučilištu VERN u Zagrebu u predstojećoj akademskoj godini 2020/2021. Dugogodišnji rezultati istraživanja potvrđuju činjenice povezanosti stjecanja znanja i učenja ne samo formalnog već i informalnog i neformalnog, uz nove inteligentne interaktivne tehnologije edukacija. U radu se prezentiraju tri relevantna izvora koji problematiku edukacije budućnosti obrađuju različitim pristupima i koji su bili osnova za primjenu ad-hoc online modela završetka semestra kolegija Inteligentni sustavi na ELO TVZ-u. Prvi je izvor dvanaestogodišnja etnografska studija Christopha Wulfa s objavljenim fascinantnim zaključcima istraživanja u Njemačkoj i Japanu za UNESCO: Education for 21st Century. Studija potvrđuje važnost mimetičke djelatnosti i mnemo tehnika u socijalnom svijetu kroz ulogu obitelji, škole, vršnjačkih skupina i medija. Drugi je izvor godišnje izvješće svjetskog projekta EDUCAUSE Horizon Report 2020.: Important Developments in Educational Technology for Higher Education, koje upućuje na ključne trendove u visokom obrazovanju povezane s nezaustavljivim usvajanjem nadolazeće tehnike i tehnologije umjetne inteligencije, kognitivne kibernetike i inteligentnih sustava. I treći je studija Jacquesa Lesournea: Ėducation & société: les défis de l' an 2000., u kojoj su kroz futurološka promišljanja postavljena osnovna pitanja za srednjoročno i dugoročno pripremanje odgojno-obrazovnog sustava Francuske za prijelaz u XXI. stoljeće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Interdisciplinarne društvene znanosti, Filozofija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu,
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marjan Ninčević (autor)

Avatar Url Zdenko Balaž (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hro-cigre.hr cigre

Citiraj ovu publikaciju:

Balaž, Zdenko; Ninčević, Marjan; Groznica, Zoran
Filozofija kognitivne kibernetike za edukacije budućnosti // HRO CIGRE, 9. simpozij, Povijest i filozofija tehnike / Benčić, Zvonko (ur.).
Zagreb, 2020. str. 227-261 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Balaž, Z., Ninčević, M. & Groznica, Z. (2020) Filozofija kognitivne kibernetike za edukacije budućnosti. U: Benčić, Z. (ur.)HRO CIGRE, 9. simpozij, Povijest i filozofija tehnike.
@article{article, author = {Bala\v{z}, Zdenko and Nin\v{c}evi\'{c}, Marjan and Groznica, Zoran}, editor = {Ben\v{c}i\'{c}, Z.}, year = {2020}, pages = {227-261}, keywords = {kognitivna kibernetika, kaptologija, mimetika, mnemo tehnike, u\v{c}itelji, edukatori}, title = {Filozofija kognitivne kibernetike za edukacije budu\'{c}nosti}, keyword = {kognitivna kibernetika, kaptologija, mimetika, mnemo tehnike, u\v{c}itelji, edukatori}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bala\v{z}, Zdenko and Nin\v{c}evi\'{c}, Marjan and Groznica, Zoran}, editor = {Ben\v{c}i\'{c}, Z.}, year = {2020}, pages = {227-261}, keywords = {cognitive cybernetics, captology, mimetics, mnemonic techniques, teachers, educators}, title = {Philosophy of Cognitive Cybernetics for the Future Education}, keyword = {cognitive cybernetics, captology, mimetics, mnemonic techniques, teachers, educators}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font