Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1090254

Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja


Andrlić, Berislav
Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja // 7th International Conference “Vallis Aurea” / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2020. str. 9-15 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1090254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja
(Conceptual Framework of Qualitative Market Research)

Autori
Andrlić, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
7th International Conference “Vallis Aurea” / Katalinić, Branko - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2020, 9-15

ISBN
978-3-902734-26-6

Skup
Vallis Aurea – 7th International Conference

Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 24.09.2020. - 26.09.2020

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
istraživanje tržišta ; marketing
(market research ; marketing)

Sažetak
Prikupljanju valjanih i pouzdanih informacija obavlja se niz aktivnosti koje se zajednički nazivaju procesom istraživanja tržišta. Taj proces se sastoji od logičnog redoslijeda postupaka što ih treba provesti da bi se u konačnici došlo do pouzdanih i valjanih informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju.. U radu će biti identificirane osnovne vrste istraživanja tržišta u marketingu, sa posebnim osvrtom na kvalitativna istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Andrlić, Berislav
Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja // 7th International Conference “Vallis Aurea” / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2020. str. 9-15 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Andrlić, B. (2020) Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja. U: Katalinić, B. (ur.)7th International Conference “Vallis Aurea”.
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2020}, pages = {9-15}, keywords = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, marketing}, isbn = {978-3-902734-26-6}, title = {Konceptualni okvir kvalitativnih marketin\v{s}kih istra\v{z}ivanja}, keyword = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, marketing}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Katalini\'{c}, B.}, year = {2020}, pages = {9-15}, keywords = {market research, marketing}, isbn = {978-3-902734-26-6}, title = {Conceptual Framework of Qualitative Market Research}, keyword = {market research, marketing}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi ; DAAAM International Vienna}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font