Pregled bibliografske jedinice broj: 1090254
Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja
Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških istraživanja // 7th International Conference “Vallis Aurea” / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2020. str. 9-15 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1090254 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualni okvir kvalitativnih marketinških
istraživanja
(Conceptual Framework of Qualitative Market
Research)
Autori
Andrlić, Berislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
7th International Conference “Vallis Aurea”
/ Katalinić, Branko - Požega : Beč : Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2020, 9-15
ISBN
978-3-902734-26-6
Skup
Vallis Aurea – 7th International Conference
Mjesto i datum
Požega, Hrvatska, 24.09.2020. - 26.09.2020
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
istraživanje tržišta ; marketing
(market research ; marketing)
Sažetak
Prikupljanju valjanih i pouzdanih informacija obavlja se niz aktivnosti koje se zajednički nazivaju procesom istraživanja tržišta. Taj proces se sastoji od logičnog redoslijeda postupaka što ih treba provesti da bi se u konačnici došlo do pouzdanih i valjanih informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju.. U radu će biti identificirane osnovne vrste istraživanja tržišta u marketingu, sa posebnim osvrtom na kvalitativna istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija