Pregled bibliografske jedinice broj: 1090126
Edukacija korisnika u knjižnici FOI-ja
Edukacija korisnika u knjižnici FOI-ja // Zbornik sažetaka - Knjižnice, osnivači, zajednica : dijalog za promjene / Bačić, E. ; Machala, D. ; Peradenić-Kotur, B. ; Petrić, T. ; Tomljanović, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo ; Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu, 2019. str. 44-44 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1090126 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacija korisnika u knjižnici FOI-ja
(User education in the FOI library)
Autori
Hajdin, Ljiljana ; Kos, Bernarda ; Cvetko, Ladislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka - Knjižnice, osnivači, zajednica : dijalog za promjene
/ Bačić, E. ; Machala, D. ; Peradenić-Kotur, B. ; Petrić, T. ; Tomljanović, S. - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo ; Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu, 2019, 44-44
ISBN
9789538176098
Skup
16. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica = 16th Special and Academic Libraries Conference
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 15.05.2019. - 18.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacija korisnika ; informacijska pismenost ; visokoškolske knjižnice
(academic libraries ; information literacy ; user education)
Sažetak
Kako visokoškolske knjižnice imaju ključnu ulogu u poučavanju korisnika vještinama informacijske pismenosti, tako i Knjižnica Fakulteta organizacije i informatike takve programe uključuje u svoje djelovanje. Rad prikazuje stanje i percepciju studenata o vlastitoj informacijskoj pismenosti, kao i rezultate provođenja takvih programa. Provedeno je istraživanje koje ima za cilj utvrditi stupanj, kao i razvoj kompetencija informacijske pismenosti kroz sudjelovanje u različitim oblicima edukacije koje provodi Knjižnica. Rezultati su pokazali da takav vid podrške omogućava brže i bolje savladavanje nastavnog programa. To je i argument o nužnosti uvođenja programa informacijske pismenosti i sudjelovanje knjižnice pri njihovom izvođenju, a za postizanje potpunog učinka potrebno ih je implementirati u nastavni kurikulum.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin