Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1090114

Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia


Nemet, Borna
Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1090114 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia

Autori
Nemet, Borna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.09

Godina
2019

Stranica
40

Mentor
Rajić, Višnja

Neposredni voditelj
Rajić, Višnja

Ključne riječi
teacher education, university, prospective teachers,

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati karakteristike, učestalosti i razlike u motivaciji iuključenosti za sudjelovanje budućih učitelja u društvenom i političkom kontekstu u okviru učiteljskih studija na sveučilištima u Republici Hrvatskoj (N = 102). Podaci su prikupljeni pomoću online upitnika. Pokazalo se da su budući učitelji uglavnom uključeni u studentske (19, 2%), volonterske (21, 2%) i kulturne ili umjetničke organizacije (18, 2%), udruge ili skupine. Dobiveni rezultati pokazuju da je glavna motivacija budućih učitelja pridružiti se društvenim i / ili političkim organizacijama radi stjecanja novih znanja i vještina na neformalne načine (41, 2%). Kada govorimo o razlikama o utjecaju na donošenje važnih odluka na fakultetskoj razini, rezultati pokazuju da je taj utjecaj studenata mali (46, 08%)ili veći (30, 39%), ali da ne postoji razlika s obzirom na mjesto studija. Također, rezultati ne pokazuju razliku u odnosu na studijski program između studenata predškolskog i primarnog obrazovanja te razlike unutar ta dva studijska programa prema godini studija. Zaključeno je da je socijalno i političko sudjelovanje budućih učitelja kritično niske razine, iako budući učitelji prepoznaju razinu njihove važnosti za sudjelovanje na društvenom i političkom području.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Rajić (mentor)

Avatar Url Borna Nemet (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nemet, Borna
Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Nemet, B. (2019) 'Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Nemet, Borna}, year = {2019}, pages = {40}, keywords = {teacher education, university, prospective teachers,}, title = {Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia}, keyword = {teacher education, university, prospective teachers,}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Nemet, Borna}, year = {2019}, pages = {40}, keywords = {teacher education, university, prospective teachers,}, title = {Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia}, keyword = {teacher education, university, prospective teachers,}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font