Pregled bibliografske jedinice broj: 1090114
Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia
Social and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1090114 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Social and political participation of student
teachers at the Studies of Teacher education
in the Republic of Croatia
Autori
Nemet, Borna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2019
Stranica
40
Mentor
Rajić, Višnja
Neposredni voditelj
Rajić, Višnja
Ključne riječi
teacher education, university, prospective teachers,
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati karakteristike, učestalosti i razlike u motivaciji iuključenosti za sudjelovanje budućih učitelja u društvenom i političkom kontekstu u okviru učiteljskih studija na sveučilištima u Republici Hrvatskoj (N = 102). Podaci su prikupljeni pomoću online upitnika. Pokazalo se da su budući učitelji uglavnom uključeni u studentske (19, 2%), volonterske (21, 2%) i kulturne ili umjetničke organizacije (18, 2%), udruge ili skupine. Dobiveni rezultati pokazuju da je glavna motivacija budućih učitelja pridružiti se društvenim i / ili političkim organizacijama radi stjecanja novih znanja i vještina na neformalne načine (41, 2%). Kada govorimo o razlikama o utjecaju na donošenje važnih odluka na fakultetskoj razini, rezultati pokazuju da je taj utjecaj studenata mali (46, 08%)ili veći (30, 39%), ali da ne postoji razlika s obzirom na mjesto studija. Također, rezultati ne pokazuju razliku u odnosu na studijski program između studenata predškolskog i primarnog obrazovanja te razlike unutar ta dva studijska programa prema godini studija. Zaključeno je da je socijalno i političko sudjelovanje budućih učitelja kritično niske razine, iako budući učitelji prepoznaju razinu njihove važnosti za sudjelovanje na društvenom i političkom području.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb