Pregled bibliografske jedinice broj: 1090075
Multimedijalne radionice o higijeni
Multimedijalne radionice o higijeni, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1090075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimedijalne radionice o higijeni
(Multimedia Workshops on Hygiene)
Autori
Zirdum, Karla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
19.10
Godina
2020
Stranica
43
Mentor
Bogut, Irella ; Popović, Ana
Ključne riječi
multimediji ; multimedijalne radionice ; suvremeno obrazovanje ; higijena
(multimedia ; multimedia workshops ; contemporary education ; hygiene)
Sažetak
U današnjici, multimediji imaju veliku ulogu u svakodnevnom životu čovjeka, a samim time i u obrazovanju. Oblikuju prijenos informacija i utječu na zanimljivost sadržaja. Važnost obrazovanja je neupitna, ali je, danas, važan i način prenošenja informacija jer se društvo mijenja. Uporabu tehnologije djeca koriste od malih nogu, a klasičan i tradicionalan način predavanja učenicima više nije zanimljiv. Samim time, u obrazovnom procesu cilj je da i učenik sudjeluje u nastavi, u zaključivanju, iznošenju svojih stavova i mišljenja i kreiranju sadržaja. U ovom diplomskom radu „Multimedijalne radionice o higijeni“ pregledava se uporaba multimedija u obrazovanju djece na temu higijena u prvom obrazovnom ciklusu. Osmišljene su multimedijalne radionice koje se mogu primijeniti kao obrada ili ponavljanje spomenute teme. Navodi se što su multimediji, kako se mogu koristiti i kolika je njihova važnost u redovnom obrazovanju. Isto tako, navodi se istraživanje korištenja multimedija u svijetu. Zaključno s tim možemo uvidjeti da je i ranijih godina kako se razvijala tehnologija , unaprjeđivalo se i obrazovanje jer pokazuje značajnu promjenu u odnosu na frontalnu nastavu. Cilj radionica bio je osvijestiti učenicima važnost higijene u životu i razviti odgovorno ponašanje učenika prema samom sebi, a nastavu učiniti što više multimedijalnom jer smatramo da takva nastava potiče kritičko razmišljanje svakog pojedinca, olakšava lakše pamćenje informacija jer je kreativna. Uporabom multimedija pokazalo se da je tema i sama nastava bila zanimljiva jer su se trudili kreativno sudjelovati i sa zanimanjem pratiti nastavni proces.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek