Pregled bibliografske jedinice broj: 1089445
Komercijalni FM radio u kontekstu hrvatske medijske politike
Komercijalni FM radio u kontekstu hrvatske medijske politike // Medijske studije, 11 (2020), 21; 87-103 doi:10.20901/ms.11.21.5 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1089445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komercijalni FM radio u kontekstu hrvatske medijske
politike
(Commercial FM Radio in the Context of Croatia's
Media Policy)
Autori
Mučalo, Marina
Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 11
(2020), 21;
87-103
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
komercijalni FM radio, medijska politika, medijski sustav, Hrvatska
(commercial fm radio ; media system ; media policy ; croatia)
Sažetak
Komercijalni privatni radiji dominiraju hrvatskim radijskim krajolikom. Razvijali su se od sredine 90-ih godina, od čega se posljednjih 15 godina sustavno financiraju javnim sredstvima iz Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija. Rad problematizira hrvatsku medijsku politiku koja je proteklih godina u cijelosti zanemarila razvoj neprofitne i javne radiodifuzije, prepuštajući medijski razvoj zemlje tržišnim instrumentima i komercijalnim sadržajima. Recentna istraživanja pokazuju da se ta vrsta radijskih programa doživljava kao jednolična glazbena kulisa koja gubi povjerenje slušatelja. Rad otvara pitanje daljnjeg razvoja hrvatskoga medijskog sustava pri čemu istaknutu ulogu imaju institucije koje su odgovorne za njegovo oblikovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus