Pregled bibliografske jedinice broj: 1089273
Obrazovna uloga arhiva i arhivskog gradiva u kontekstu novog kurikuluma za nastavni predmet povijest: stavovi i mišljenja nastavnika povijesti na području Osječko-baranjske županije
Obrazovna uloga arhiva i arhivskog gradiva u kontekstu novog kurikuluma za nastavni predmet povijest: stavovi i mišljenja nastavnika povijesti na području Osječko-baranjske županije // 52. savjetovanje hrvatskih arhivista: Arhivska struka u novom normativnom okruženju / Zaradić, Radoslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko arhivističko društvo, 2020. str. 113-135 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1089273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovna uloga arhiva i arhivskog gradiva u
kontekstu novog kurikuluma za nastavni predmet
povijest: stavovi i mišljenja nastavnika
povijesti na području Osječko-baranjske
županije
(The Role of Acrhives and Archival Pedagogy in
the Contexst of the New History Curriculum from
the Perspective of History Teachers from the
Osijek-Baranya County)
Autori
Kolesarić, Petra ; Šimić, Dragutin ; Jelaš, Danijel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
52. savjetovanje hrvatskih arhivista: Arhivska struka u novom normativnom okruženju
/ Zaradić, Radoslav - Zagreb : Hrvatsko arhivističko društvo, 2020, 113-135
ISBN
978-953-58736-5-5
Skup
52. savjetovanje hrvatskih arhivista: Arhivska struka u novom normativnom okruženju
Mjesto i datum
Online, 21.10.2020. - 23.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
anketni upitnik ; arhivska pedagogija ; digitalni izvori ; izvanučionička nastava ; kurikulum ; nastavnici povijesti ; Škola za život
(survey questionnaire ; archival pedagogy ; digital sources ; teaching outside classroom ; curriculum ; history teachers ; School for Life)
Sažetak
Rad prikazuje rezultate istraživanja provedenog među nastavnicima povijesti osnovnih i srednjih škola Osječko-baranjske županije o njihovim iskustvima i stavovima o arhivskim obrazovnim sadržajima u kontekstu novog kurikuluma za nastavni predmet povijest donesenog u sklopu aktualne kurikularne reforme Škola za život. Nastavnici su istraživanju pristupili putem anketnog upitnika koji je ispitao njihove stavove o provođenju nastave u arhivskim ustanovama, korištenju digitalnih izvora u nastavi. Posebna je pozornost posvećena očekivanjima nastavnika od ponude arhivskih obrazovnih sadržaja u skladu s novim kurikulumom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti