Pregled bibliografske jedinice broj: 1089213
ULOGA MOTIVACIJE KOD UČENJA ENGLESKOG KAO STRANOG JEZIKA
ULOGA MOTIVACIJE KOD UČENJA ENGLESKOG KAO STRANOG JEZIKA // Vaspitanje i obrazovanje, 3 (2011), 157-164 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1089213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA MOTIVACIJE KOD UČENJA
ENGLESKOG KAO STRANOG JEZIKA
(THE ROLE OF MOTIVATION IN LEARNING ENGLISH
AS A SECOND LANGUAGE)
Autori
Vodogaz, Ivana ; Šalov, Edita
Izvornik
Vaspitanje i obrazovanje (0350-1094) 3
(2011);
157-164
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
motivacija, interes, strategija, učenje, aktivnosti
(motivation, interest, strategy, learning, activities)
Sažetak
U članku se raspravlja o motivaciji kao jednom od ključnih faktora za razvoj uspješne jezične kompetencije stranog jezika. Motivacija je jedan od glavnih elemenata kod učenja stranog jezika, a vještina nastavnika da motivira učenika presudna je za nastavnike. Da bi učenje stranog jezika bilo motivirajuće za učenike, nastavnik treba veoma dobro osmisliti program koji će kod učenika izazvati interes. To može uključivati bilo kakvu aktivnost koja će učenike motivirati da poboljšaju jezičnu vještinu. To se često može postići korištenjem odgovarajućih nastavnih strategija. Problem s kojim se nastavnici engleskog jezika neprestano suočavaju je način na koji mogu zadržati interes studenata za učenje engleskog jezika i nakon što polože ispit i dobiju odgovarajuću ocjenu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije