Pregled bibliografske jedinice broj: 1088961
Televizijski reklamni spot u nastavi talijanskoga jezika
Televizijski reklamni spot u nastavi talijanskoga jezika // Vaspitanje i obrazovanje, 4 (2010), 89-98 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1088961 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Televizijski reklamni spot u nastavi talijanskoga
jezika
(TV promotional video in Italian language teaching)
Autori
Krnić, Katarina
Izvornik
Vaspitanje i obrazovanje (0350-1094) 4
(2010);
89-98
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Televizijska reklama, reklamni spot, kriteriji, obrada, didaktički materijal.
(TV commercial, promotional video, criteria, interpretation, didactic material.)
Sažetak
Na samom početku članka ukratko se predstavlja termin reklamne komunikacije s naglaskom na talijanskoj televizijskoj reklami. Zatim se iznose glavna obilježja Carosella, nezaobilaznog segmenta talijanske kulturne prošlosti u kojem i danas reklamni autori nerijetko pronalaze nadahnuće. Par rečenica potom je posvećeno metafori, najprisutnijoj reklamnoj stilskoj figuri. U nastavku se iznose kriteriji o kojima je nužno voditi računa pri pravilnom odabiru reklamnog spota u nastavi talijanskog jezika. U središnjem dijelu članka jedna za drugom sistematično se nižu brojne aktivnosti primjenjive u nastavnoj obradi reklamnoga spota. Radi se o poticajnim vježbama koje na jedinstven način pridonose učvršćivanju gramatičke, leksičke i kulturološke kompetencije učenika. Na samom kraju članka iznose se razlozi koji reklamni spot čine valjanim i dobrodošlim nastavnim sredstvom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Profili:
Katarina Krnić
(autor)