Pregled bibliografske jedinice broj: 1088916
Analiza diskursa u didaktičkoj sredini
Analiza diskursa u didaktičkoj sredini // Vaspitanje i obrazovanje, 1-2 (2017), 247-267 (međunarodna recenzija, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 1088916 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza diskursa u didaktičkoj sredini
(Discourse analysis in the language classroom)
Autori
Čizmić, Ivana ; Rogulj, Jasmina
Izvornik
Vaspitanje i obrazovanje (0350-1094) 1-2
(2017);
247-267
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
razredni diskurs, materinski jezik, vrste pitanja u didaktičkoj sredini
(classroom discourse, mother tongue, question types used in a foreign language classroom)
Sažetak
Analiza diskursa u razrednoj sredini od velike je važnosti u svjetlu boljeg razumijevanja procesa učenja i poučavanja stranoga jezika. Ovo istraživanje ima za cilj analizirati uporabu materinskoga hrvatskog jezika u nastavi engleskoga kao stranog jezika od strane studenata i nastavnice te analizirati različite vrste pitanja kojima se nastavnica najčešće koristi u nastavi. Snimljena je razredna interakcija tijekom rada u skupini. Dobiveni rezultati su pokazali da su se studenti učestalije koristili materinskim jezikom nego nastavnica. Nadalje, nastavnica se na satu najčešće koristila otvorenima, interakcijskima i pitanjima za iznošenje sadržaja. Zaključno, analiza diskursa se kao znanstvena metoda može koristiti u svrhu istraživanja rezličitih jezičnih i nejezičnih pojava u didaktičkoj i prirodnoj sredini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije