Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1088916

Analiza diskursa u didaktičkoj sredini


Čizmić, Ivana; Rogulj, Jasmina
Analiza diskursa u didaktičkoj sredini // Vaspitanje i obrazovanje, 1-2 (2017), 247-267 (međunarodna recenzija, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 1088916 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza diskursa u didaktičkoj sredini
(Discourse analysis in the language classroom)

Autori
Čizmić, Ivana ; Rogulj, Jasmina

Izvornik
Vaspitanje i obrazovanje (0350-1094) 1-2 (2017); 247-267

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
razredni diskurs, materinski jezik, vrste pitanja u didaktičkoj sredini
(classroom discourse, mother tongue, question types used in a foreign language classroom)

Sažetak
Analiza diskursa u razrednoj sredini od velike je važnosti u svjetlu boljeg razumijevanja procesa učenja i poučavanja stranoga jezika. Ovo istraživanje ima za cilj analizirati uporabu materinskoga hrvatskog jezika u nastavi engleskoga kao stranog jezika od strane studenata i nastavnice te analizirati različite vrste pitanja kojima se nastavnica najčešće koristi u nastavi. Snimljena je razredna interakcija tijekom rada u skupini. Dobiveni rezultati su pokazali da su se studenti učestalije koristili materinskim jezikom nego nastavnica. Nadalje, nastavnica se na satu najčešće koristila otvorenima, interakcijskima i pitanjima za iznošenje sadržaja. Zaključno, analiza diskursa se kao znanstvena metoda može koristiti u svrhu istraživanja rezličitih jezičnih i nejezičnih pojava u didaktičkoj i prirodnoj sredini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Profili:

Avatar Url Ivana Cizmic (autor)

Avatar Url Jasmina Rogulj (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

zuns.me

Citiraj ovu publikaciju:

Čizmić, Ivana; Rogulj, Jasmina
Analiza diskursa u didaktičkoj sredini // Vaspitanje i obrazovanje, 1-2 (2017), 247-267 (međunarodna recenzija, pregledni rad, stručni)
Čizmić, I. & Rogulj, J. (2017) Analiza diskursa u didaktičkoj sredini. Vaspitanje i obrazovanje, 1-2, 247-267.
@article{article, author = {\v{C}izmi\'{c}, Ivana and Rogulj, Jasmina}, year = {2017}, pages = {247-267}, keywords = {razredni diskurs, materinski jezik, vrste pitanja u didakti\v{c}koj sredini}, journal = {Vaspitanje i obrazovanje}, volume = {1-2}, issn = {0350-1094}, title = {Analiza diskursa u didakti\v{c}koj sredini}, keyword = {razredni diskurs, materinski jezik, vrste pitanja u didakti\v{c}koj sredini} }
@article{article, author = {\v{C}izmi\'{c}, Ivana and Rogulj, Jasmina}, year = {2017}, pages = {247-267}, keywords = {classroom discourse, mother tongue, question types used in a foreign language classroom}, journal = {Vaspitanje i obrazovanje}, volume = {1-2}, issn = {0350-1094}, title = {Discourse analysis in the language classroom}, keyword = {classroom discourse, mother tongue, question types used in a foreign language classroom} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font