Pregled bibliografske jedinice broj: 1088683
Educators Organization and Planning for Outdoor Play: Action Research
Educators Organization and Planning for Outdoor Play: Action Research // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 68. (2019), 2.; 551-572 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1088683 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Educators Organization and Planning for Outdoor
Play: Action Research
Autori
Katavić, Petra
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) 68.
(2019), 2.;
551-572
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
action research ; outdoor play ; educators' attitudes ; stimulating environment
Sažetak
Istraživanjem je istaknuta potreba izjednačavanja važnosti koja se pridaje poticajnoj okolini u unutarnjem i vanjskom prostoru i način na koji odgojitelji organiziraju navedene prostore te planiraju aktivnosti i poticaje u njima te su osnaživane kompetencije odgojitelja za organizaciju i planiranje boravka na otvorenom. Neposrednim uvidom u praksu je postalo vidljivo kako su rijetko bile organizirane i planirane aktivnosti na otvorenom te je, osim velikih statičnih rekvizita, dvorište bilo bez drugih poticaja. Odgojitelji su najčešće samo nadzirali ponašanje djece, upozoravajući na sigurnost i poštivanje pravila. Stoga se pokušalo osvijestiti stavove odgojitelja uvođenjem promjena u izgledu i organizaciji dvorišta te formiranjem različitih vanjskih centara aktivnosti. Kroz istraživanje vidljive su promjene u stavovima odgojitelja i ponašanju djece u odnosu na inicijalno stanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA