Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1088676

Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non?


Mičija Palić, Martina
Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non? // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Škoro, Tihana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 58-59 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1088676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non?
(Music schools and social networking – conditio sine qua non?)

Autori
Mičija Palić, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Škoro, Tihana - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 58-59

ISBN
978-953-8181-30-6

Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalni marketing, društvene mreže, Facebook, glazbene škole, virtualni prostor.
(digital marketing, social networks, Facebook, music schools, virtual space.)

Sažetak
Uzimajući u obzir činjenicu da je na društvenim mrežama u Republici Hrvatskoj prisutno gotovo 1 900 000 korisnika, a da među njima čak 98 % čine učenici i studenti, postavlja se pitanje je li digitalni marketing nepovratno zakoračio u sferu glazbenog obrazovanja, poglavito nakon iskustva virtualne nastave koju se provodilo od ožujka do lipnja 2020. godine. Stoga će se u ovome radu sagledati zastupljenost glazbenih škola u virtualnom okruženju iz rakursa eksploatacije digitalnih platformi za ostvarivanje osnovne glazbeno- obrazovne djelatnosti. Ponajprije će se razmatrati udio glazbenih škola koje su prisutne u virtualnom prostoru vlastitim mrežnim stranicama, kao i na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama, YouTube-a i dr. Zatim će se tematski analizirati sadržaji objava na navedenim internetskim platformama kako bi se pokazalo koji je segment komunikacijske strategije najdominantniji ; edukacijski, promotivni ili administrativni. Koristeći podatke Državnog zavoda za statistiku i drugih relevantnih izvora (poput podataka Ministarstva znanosti i obrazovanja o glazbenom školstvu u Republici Hrvatskoj) kao polazište ovoga istraživanja, nastojat će se pokazati nezaobilaznost prisutnosti u virtualnoj domeni, koja je postala oslonac temeljnoj djelatnosti glazbeno-obrazovnih ustanova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Martina Mičija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mičija Palić, Martina
Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non? // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Škoro, Tihana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 58-59 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Mičija Palić, M. (2020) Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non?. U: Škoro, T. (ur.)Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području.
@article{article, author = {Mi\v{c}ija Pali\'{c}, Martina}, editor = {\v{S}koro, T.}, year = {2020}, pages = {58-59}, keywords = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, glazbene \v{s}kole, virtualni prostor.}, isbn = {978-953-8181-30-6}, title = {Glazbene \v{s}kole na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama - conditio sine qua non?}, keyword = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, glazbene \v{s}kole, virtualni prostor.}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; online} }
@article{article, author = {Mi\v{c}ija Pali\'{c}, Martina}, editor = {\v{S}koro, T.}, year = {2020}, pages = {58-59}, keywords = {digital marketing, social networks, Facebook, music schools, virtual space.}, isbn = {978-953-8181-30-6}, title = {Music schools and social networking – conditio sine qua non?}, keyword = {digital marketing, social networks, Facebook, music schools, virtual space.}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font