Pregled bibliografske jedinice broj: 1088676
Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non?
Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non? // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Škoro, Tihana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 58-59 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1088676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbene škole na društvenim mrežama - conditio sine qua non?
(Music schools and social networking – conditio sine qua non?)
Autori
Mičija Palić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području
/ Škoro, Tihana - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 58-59
ISBN
978-953-8181-30-6
Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalni marketing, društvene mreže, Facebook, glazbene škole, virtualni prostor.
(digital marketing, social networks, Facebook, music schools, virtual space.)
Sažetak
Uzimajući u obzir činjenicu da je na društvenim mrežama u Republici Hrvatskoj prisutno gotovo 1 900 000 korisnika, a da među njima čak 98 % čine učenici i studenti, postavlja se pitanje je li digitalni marketing nepovratno zakoračio u sferu glazbenog obrazovanja, poglavito nakon iskustva virtualne nastave koju se provodilo od ožujka do lipnja 2020. godine. Stoga će se u ovome radu sagledati zastupljenost glazbenih škola u virtualnom okruženju iz rakursa eksploatacije digitalnih platformi za ostvarivanje osnovne glazbeno- obrazovne djelatnosti. Ponajprije će se razmatrati udio glazbenih škola koje su prisutne u virtualnom prostoru vlastitim mrežnim stranicama, kao i na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama, YouTube-a i dr. Zatim će se tematski analizirati sadržaji objava na navedenim internetskim platformama kako bi se pokazalo koji je segment komunikacijske strategije najdominantniji ; edukacijski, promotivni ili administrativni. Koristeći podatke Državnog zavoda za statistiku i drugih relevantnih izvora (poput podataka Ministarstva znanosti i obrazovanja o glazbenom školstvu u Republici Hrvatskoj) kao polazište ovoga istraživanja, nastojat će se pokazati nezaobilaznost prisutnosti u virtualnoj domeni, koja je postala oslonac temeljnoj djelatnosti glazbeno-obrazovnih ustanova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)