Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1088667

UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU S GENERACIJOM Z


Rončević, Martina: Vrcelj, Sofija
UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU S GENERACIJOM Z // Odgojno-obrazovne teme, 5 (2020), 3; 41-64 (recenziran, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1088667 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU S GENERACIJOM Z
(The Use of Information and Communication Technology in Education of Generation Z)

Autori
Rončević, Martina: Vrcelj, Sofija

Izvornik
Odgojno-obrazovne teme (2623-7911) 5 (2020), 3; 41-64

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
generacija Z ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; kvantitativno istraživanje ; obrazovni izazov ; odgojno-obrazovni rad
(educational challenge ; generation Z ; information – communication technology ; quantitative research ; teaching and learning process)

Sažetak
Cilj je istraživanja bio ispitati kako nastavnici procjenjuju vlastita iskustva uporabe informacijsko komunikacijskih tehnologija u odgojno-obrazovnom radu s generacijom Z. U fokusu je rada bio odnos nastavnika prema novoj generaciji, odnosno generaciji Z. Radi se o generaciji čiji je život obilježila svakodnevna uporaba tehnologije te spretnost u uporabi informacijsko-komunikacijskih tehnologija s obzirom na prijašnje generacije, čime je generacija Z postala izazov obrazovnim stručnjacima. Provedeno je kvantitativno istraživanje u kojem je sudjelovalo 60 nastavnika osnovnih škola s područja Primorsko- goranske županije. Rezultati istraživanja pokazali su da se nastavnici svakodnevno, bez većih poteškoća, koriste tehnologijom te smatraju da se uporabom informacijskokomunikacijske tehnologije potiče učenike na timski rad i izražavanje kreativnosti, a da se pritom ne smanjuje koncentracija učenika na nastavni sadržaj. Utvrđeno je i da škole nisu tehnološki opremljene i prilagođene novim generacijama, a stariji se nastavnici teže prilagođavaju novim tehnologijama (M = 4, 09 ; s = 0, 981) i novim generacijama učenika (M = 4, 20 ; s = 0, 447) u odnosu na mlađe nastavnike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.ufri.uniri.hr www.ufri.uniri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Rončević, Martina: Vrcelj, Sofija
UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU S GENERACIJOM Z // Odgojno-obrazovne teme, 5 (2020), 3; 41-64 (recenziran, članak, ostalo)
Rončević, Martina: Vrcelj, Sofija (2020) UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU S GENERACIJOM Z. Odgojno-obrazovne teme, 5 (3), 41-64.
@article{article, year = {2020}, pages = {41-64}, keywords = {generacija Z, informacijsko-komunikacijska tehnologija, kvantitativno istra\v{z}ivanje, obrazovni izazov, odgojno-obrazovni rad}, journal = {Odgojno-obrazovne teme}, volume = {5}, number = {3}, issn = {2623-7911}, title = {UPORABA INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOM RADU S GENERACIJOM Z}, keyword = {generacija Z, informacijsko-komunikacijska tehnologija, kvantitativno istra\v{z}ivanje, obrazovni izazov, odgojno-obrazovni rad} }
@article{article, year = {2020}, pages = {41-64}, keywords = {educational challenge, generation Z, information – communication technology, quantitative research, teaching and learning process}, journal = {Odgojno-obrazovne teme}, volume = {5}, number = {3}, issn = {2623-7911}, title = {The Use of Information and Communication Technology in Education of Generation Z}, keyword = {educational challenge, generation Z, information – communication technology, quantitative research, teaching and learning process} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font