Pregled bibliografske jedinice broj: 1088608
Franšiza u hotelijerstvu
Franšiza u hotelijerstvu // Hrvatska izvan domovine III - Zbornik radova predstavljenih na 3. hrvatskom iseljeničkom kongresu u Osijeku 29. 6. – 1. 7. 2018. / Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 331-337 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1088608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Franšiza u hotelijerstvu
(Franchising in hotel industry)
Autori
Erceg, Aleksandar ; Kelić, Ivan ; Oberman Peterka, Sunčica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hrvatska izvan domovine III - Zbornik radova predstavljenih na 3. hrvatskom iseljeničkom kongresu u Osijeku 29. 6. – 1. 7. 2018.
/ Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja - Zagreb : Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020, 331-337
Skup
3. hrvatski iseljenički kongres: Odlazak – ostanak – povratak
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 28.06.2018. - 01.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
franšiza, turizam, hotelijerstvo, turizam, turistička potražnja
(franchising, tourism, hotel industry, tourism demand)
Sažetak
Izravni i neizravni utjecaji turizma danas su najvažniji pokretači investicija i gospodarskog rasta Republike Hrvatske. Iako hrvatski turizam godinama bilježi pozitivne trendove rasta, istodobno je suočen s problemima budući da iznimno velike stope rasta nemaju uporište u provedbi strateških dokumenata. Temeljne odrednica turističke potražnje, između ostalih su heterogenost, kompleksnost i dinamičnost. Navedene odrednice i visoka razina upotrebe informacijsko – komunikacijske tehnologije omogućile se u turistima da unaprijed upoznaju destinaciju i razinu usluge te da unaprijed definiraju očekivanja i zahtijevaju njihovo ispunjenje. Franšizni model poslovanja ne može omogućiti apsolutnu sigurnost da će turistički proizvod biti tržišno uspješan, ali može značajno utjecati na smanjenje rizika koji su povezani uz karakteristike turističke potražnje. Ovaj rad se bavi mogućnostima koje korištenje franšiznog modela može donijeti u hotelijerstvu. U radu su definirani ključni pojmovi franšiznog poslovanja i njihova primjena u hotelijerstvu s posebnim naglaskom na ulogu franšiznog modela u razvoju novih turističkih proizvoda – hotela. U radu je sagledano trenutno stanje franšiza u hotelskom poslovanju u Republici Hrvatskoj te su analizirani trendovi koji se odnose na faze razvoja novog turističkog proizvoda. Također, u radu su prikazani uspješnih primjera iz prakse kroz model investiranja hrvatskih iseljenika u hotelijerstvo u Hrvatskoj kroz franšizne hotelske lance.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek