Pregled bibliografske jedinice broj: 1088591
Upravljanje kvalitetom visokoškolskih institucija-suvremeni izazovi
Upravljanje kvalitetom visokoškolskih institucija-suvremeni izazovi // Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today / Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 95-105 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1088591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje kvalitetom visokoškolskih institucija-suvremeni izazovi
(Quality management of higher education institutions-modern challenges)
Autori
Bešker, Frane ; Buljan Barbača, Domagoja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Proceedings of the 4th International Conference The Challenges of Today
/ Filiposki, Oliver ; Metodijeski, Dejan ; Zlatovic, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2019, 95-105
Skup
4. međunarodna konferencija "Izazovi današnjice" = 4th International Conference "Challenges of Today" (COT 2019)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 10.10.2019. - 12.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
visokoškolske institucije, kvaliteta, upravljanje kvalitetom
(higher education institutions, quality, quality management)
Sažetak
Primjena sustavnog upravljanja kvalitetom visokoškolskih institucija započela je kreiranjem zakonodavne premise kroz uvođenje Zakona o osiguravanju kvalitete u znanosti i visokom obrazovanju (NN, 45/09) i imenovanje Agencije za znanost i visoko obrazovanje kao subjekta odgovornog za nadzor i provedbu. Težnja za usporedivošću i unificiranjem kvalitete rada i ishoda visokoškolskih institucija koje djeluju na teritoriju Europske unije dovela je do razvoja standardizacije ovog specifičnog područja. Okviri za upravljanje su zadani, ali metrika i metode evaluacije zbog različitosti institucija nisu uvijek usporedive. Mjerenje pokazatelja uspješnosti ili prihvatljivosti, s aspekta kvalitete, nije u svim područjima djelovanja visokoškolskih institucijama jednako složeno. Pokazatelji kojima se mjeri prihvatljivost resursa jednoznačno su definirani i lako mjerljivi, ali za temeljni radni proces-transfer znanja, metrika koja se primjenjuje daje dvojbene rezultate. Rad se bavi istraživanjem mogućnostima razvoja boljih metoda i pristupa ukazanom problemu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Profili:
Domagoja Buljan-Barbaca
(autor)