Pregled bibliografske jedinice broj: 1087945
Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama
Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama // Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2020. - Učinkovito vodstvo / doc.dr.sc. Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2020. str. 324-334 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1087945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem
Instagrama
(Digital marketing trends - Instagram advertising)
Autori
Baburić Vranešić, Marija ; Vičić, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2020. - Učinkovito vodstvo
/ Doc.dr.sc. Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2020, 324-334
ISBN
978-953-59508-6-8
Skup
9. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 9th PAR International Leadership Conference (PILC 2020)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.03.2020. - 28.03.2020
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalni marketing, plaćeno oglašavanje, Instagram marketing
(Digital marketing, paid advertising, Instagram marketing)
Sažetak
Polazeći od teze da je ubrzani razvoj digitalne tehnologije omogućio nove mogućnosti i prilike na području prodaje i marketinga. Zahvaljujući informacijskim sustavima i različitim aplikacijama kupcima je ponuđena mogućnost sortiranja proizvoda po cijeni, izgledu, funkcionalnosti i ostalom, a ujedno je moguće i kombinirati razne parametre da bi se u konačnici dobio željeni proizvod ili usluga. Ovaj značajan napredak u informacijskoj tehnologiji između poduzeća spojio je poduzeća u jedinstvenu globalnu mrežu koja, pored njih, uključuje i potrošače. Možemo istaknuti kako globalna virtualna ekonomija omogućava brzi protok informacija između svih sudionika i njihovu univerzalnu međusobnu povezanost . Tehnologije koje se stalno razvijaju mogu se koristiti ne samo za pristup raznim vrstama informacija i podataka, već i za komunikacijske svrhe. Standardni način promocije i prodaje proizvoda i usluga se mijenja, a kao glavni trendovi digitalnog marketinga u promociji i reklamiranja raznih proizvoda i usluga ističu se internet stranice, društvene mreže (Facebook, Instagram, YouTube i dr.), blogovi, forumi i ostalo. Za bolji uvid uporabe različitih platformi digitalnog marketinga koristiti će se primjer iz prakse oglašavanja na Instagramu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću