Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1087945

Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama


Baburić Vranešić, Marija; Vičić, Mile
Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama // Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2020. - Učinkovito vodstvo / doc.dr.sc. Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2020. str. 324-334 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1087945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama
(Digital marketing trends - Instagram advertising)

Autori
Baburić Vranešić, Marija ; Vičić, Mile

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2020. - Učinkovito vodstvo / Doc.dr.sc. Nikolić, Gordana - Rijeka : Visoka poslovna škola PAR, 2020, 324-334

ISBN
978-953-59508-6-8

Skup
9. međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu = 9th PAR International Leadership Conference (PILC 2020)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.03.2020. - 28.03.2020

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalni marketing, plaćeno oglašavanje, Instagram marketing
(Digital marketing, paid advertising, Instagram marketing)

Sažetak
Polazeći od teze da je ubrzani razvoj digitalne tehnologije omogućio nove mogućnosti i prilike na području prodaje i marketinga. Zahvaljujući informacijskim sustavima i različitim aplikacijama kupcima je ponuđena mogućnost sortiranja proizvoda po cijeni, izgledu, funkcionalnosti i ostalom, a ujedno je moguće i kombinirati razne parametre da bi se u konačnici dobio željeni proizvod ili usluga. Ovaj značajan napredak u informacijskoj tehnologiji između poduzeća spojio je poduzeća u jedinstvenu globalnu mrežu koja, pored njih, uključuje i potrošače. Možemo istaknuti kako globalna virtualna ekonomija omogućava brzi protok informacija između svih sudionika i njihovu univerzalnu međusobnu povezanost . Tehnologije koje se stalno razvijaju mogu se koristiti ne samo za pristup raznim vrstama informacija i podataka, već i za komunikacijske svrhe. Standardni način promocije i prodaje proizvoda i usluga se mijenja, a kao glavni trendovi digitalnog marketinga u promociji i reklamiranja raznih proizvoda i usluga ističu se internet stranice, društvene mreže (Facebook, Instagram, YouTube i dr.), blogovi, forumi i ostalo. Za bolji uvid uporabe različitih platformi digitalnog marketinga koristiti će se primjer iz prakse oglašavanja na Instagramu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Nikola Tesla" u Gospiću


Citiraj ovu publikaciju:

Baburić Vranešić, Marija; Vičić, Mile
Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama // Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2020. - Učinkovito vodstvo / doc.dr.sc. Nikolić, Gordana (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2020. str. 324-334 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Baburić Vranešić, M. & Vičić, M. (2020) Trendovi digitalnog marketinga - oglašavanje putem Instagrama. U: doc.dr.sc. Nikolić, G. (ur.)Deveta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2020. - Učinkovito vodstvo.
@article{article, author = {Baburi\'{c} Vrane\v{s}i\'{c}, Marija and Vi\v{c}i\'{c}, Mile}, editor = {doc.dr.sc. Nikoli\'{c}, G.}, year = {2020}, pages = {324-334}, keywords = {digitalni marketing, pla\'{c}eno ogla\v{s}avanje, Instagram marketing}, isbn = {978-953-59508-6-8}, title = {Trendovi digitalnog marketinga - ogla\v{s}avanje putem Instagrama}, keyword = {digitalni marketing, pla\'{c}eno ogla\v{s}avanje, Instagram marketing}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Baburi\'{c} Vrane\v{s}i\'{c}, Marija and Vi\v{c}i\'{c}, Mile}, editor = {doc.dr.sc. Nikoli\'{c}, G.}, year = {2020}, pages = {324-334}, keywords = {Digital marketing, paid advertising, Instagram marketing}, isbn = {978-953-59508-6-8}, title = {Digital marketing trends - Instagram advertising}, keyword = {Digital marketing, paid advertising, Instagram marketing}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola PAR}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font