Pregled bibliografske jedinice broj: 1087935
Strategije učenja talijanskoga kao inoga jezika u hrvatskomu kontekstu
Strategije učenja talijanskoga kao inoga jezika u hrvatskomu kontekstu // Konteksti
Novi Sad, Srbija, 2017. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1087935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije učenja talijanskoga kao inoga jezika u hrvatskomu kontekstu
(Language Learning Strategies of Italian as Foreign Language in the Croatian Context)
Autori
Šimunić, Loreta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Konteksti
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 01.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
SILL, strategije učenja jezika, talijanski jezik, studenti preddiplomskoga studija talijanistike, talijanski kao izborni jezik
(SILL, Language learning strategies, undergraduates, Italian language, IAL)
Sažetak
Rad se bavi strategijama učenja talijanskoga jezika u hrvatskomu kontekstu. Cilj istraživanja je utvrđivanje razlika u uporabi strategija učenja talijanskoga jezika kod studenata prve i treće godine preddiplomskoga studija talijanistike i studenata prve i treće godine drugih preddiplomskih studijskih grupa koji su pohađali izborni kolegij talijanskoga jezika. Instrument korišten u istraživanju bila je hrvatska inačica Strategy Inventory for Language Learning (SILL) autorice Rebecce Oxford, koju je prilagodila Jelena Mihaljević Djigunović (2002). Rezultati istraživanja potvrdili su tvrdnju da se studenti na višoj razini učenja koriste većim brojem strategija nego studenti na nižim razinama, a utvrđene su statistički značajne razlike u primjeni afektivnih, metakognitivnih i kognitivnih strategija kod studenata talijanistike i studenata talijanskoga kao izbornoga studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija