Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1087935

Strategije učenja talijanskoga kao inoga jezika u hrvatskomu kontekstu


Šimunić, Loreta
Strategije učenja talijanskoga kao inoga jezika u hrvatskomu kontekstu // Konteksti
Novi Sad, Srbija, 2017. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 1087935 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije učenja talijanskoga kao inoga jezika u hrvatskomu kontekstu
(Language Learning Strategies of Italian as Foreign Language in the Croatian Context)

Autori
Šimunić, Loreta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Konteksti

Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 01.12.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
SILL, strategije učenja jezika, talijanski jezik, studenti preddiplomskoga studija talijanistike, talijanski kao izborni jezik
(SILL, Language learning strategies, undergraduates, Italian language, IAL)

Sažetak
Rad se bavi strategijama učenja talijanskoga jezika u hrvatskomu kontekstu. Cilj istraživanja je utvrđivanje razlika u uporabi strategija učenja talijanskoga jezika kod studenata prve i treće godine preddiplomskoga studija talijanistike i studenata prve i treće godine drugih preddiplomskih studijskih grupa koji su pohađali izborni kolegij talijanskoga jezika. Instrument korišten u istraživanju bila je hrvatska inačica Strategy Inventory for Language Learning (SILL) autorice Rebecce Oxford, koju je prilagodila Jelena Mihaljević Djigunović (2002). Rezultati istraživanja potvrdili su tvrdnju da se studenti na višoj razini učenja koriste većim brojem strategija nego studenti na nižim razinama, a utvrđene su statistički značajne razlike u primjeni afektivnih, metakognitivnih i kognitivnih strategija kod studenata talijanistike i studenata talijanskoga kao izbornoga studija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Loreta Klarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimunić, Loreta
Strategije učenja talijanskoga kao inoga jezika u hrvatskomu kontekstu // Konteksti
Novi Sad, Srbija, 2017. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo)
Šimunić, L. (2017) Strategije učenja talijanskoga kao inoga jezika u hrvatskomu kontekstu. U: Konteksti.
@article{article, author = {\v{S}imuni\'{c}, Loreta}, year = {2017}, keywords = {SILL, strategije u\v{c}enja jezika, talijanski jezik, studenti preddiplomskoga studija talijanistike, talijanski kao izborni jezik}, title = {Strategije u\v{c}enja talijanskoga kao inoga jezika u hrvatskomu kontekstu}, keyword = {SILL, strategije u\v{c}enja jezika, talijanski jezik, studenti preddiplomskoga studija talijanistike, talijanski kao izborni jezik}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }
@article{article, author = {\v{S}imuni\'{c}, Loreta}, year = {2017}, keywords = {SILL, Language learning strategies, undergraduates, Italian language, IAL}, title = {Language Learning Strategies of Italian as Foreign Language in the Croatian Context}, keyword = {SILL, Language learning strategies, undergraduates, Italian language, IAL}, publisherplace = {Novi Sad, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font