Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1087908

Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe


Ivkić, Dajana
Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 1087908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe
(Specific features of social media influencers in relation to celebrities)

Autori
Ivkić, Dajana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
24.07

Godina
2020

Stranica
37

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
influenceri ; slavne osobe ; autentičnost ; razlozi praćenja
(influencers ; celebrities ; authenticity ; reasons to follow)

Sažetak
Ovim završnim radom želi se ispitati na koji način se poimaju influenceri na društvenim mrežama u odnosu na tradicionalne slavne osobe. Kako bi se došlo do potrebnih saznanja koristit će se istraživački alat u obliku anketnog upitnika. Anketni upitnik biti će objavljen na internetskim stranicama, odnosno Facebook grupama, jer se u njima nalazi velika koncentracija potencijalno relevantnih ispitanika. Temelj rada su pretpostavljene hipoteze na koje će rezultati anketnog upitnika pružiti odgovore. Hipoteze koje se nalaze u radu su sljedeće: Influenceri u manjoj mjeri posjeduju priznati talent nego tradicionalne slavne osobe, influenceri su vjerodostojniji od tradicionalnih slavnih osoba, influenceri su autentičniji od tradicionalnih slavnih osoba, influenceri i slavne osobe moraju biti u jednakoj mjeri atraktivni i imati veliki broj pratitelja, ljudi prate influencere zbog inspiracije i težnje više nego tradicionalne slavne osobe i ljudi prate influencere, a ne tradicionalne slavne osobe, kako bi učili o novim trendovima. Nakon što su se rezultati ankete implementirali pet hipoteza bilo je odbačeno, dok je jedna prihvaćena. Hipoteze su svakako doprinijele boljem shvaćanju pojma slavne osobe pa tako rezultati istraživanja ukazuju da slavne osobe posjeduju priznati talent u odnosu na influencere. S druge pak strane rezultati ukazuju da su karakteristike influencera i ono što ga odvaja od slavne osobe velik broj pratitelja i kreiranje vlastitog sadržaja na društvenim mrežama te da ih se prati zbog zabave, znatiželje i učenja o novim stvarima. Zanimljivo je za spomenuti kako su dosadašnja istraživanja ukazala na poželjne karakteristike influencera, poput vjerodostojnosti i autentičnosti, dok su rezultati ovog istraživanja pokazali izričito nepovjerenje prema influencerima kada su ove dvije karakteristike u pitanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivkić, Dajana
Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Ivkić, D. (2020) 'Specifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivki\'{c}, Dajana}, year = {2020}, pages = {37}, keywords = {influenceri, slavne osobe, autenti\v{c}nost, razlozi pra\'{c}enja}, title = {Specifi\v{c}nosti influencera na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama u odnosu na slavne osobe}, keyword = {influenceri, slavne osobe, autenti\v{c}nost, razlozi pra\'{c}enja}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivki\'{c}, Dajana}, year = {2020}, pages = {37}, keywords = {influencers, celebrities, authenticity, reasons to follow}, title = {Specific features of social media influencers in relation to celebrities}, keyword = {influencers, celebrities, authenticity, reasons to follow}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font