Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1087906

Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru


Dočkal, Nikolina
Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 1087906 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru
(Factors that impact trust towards an influencer)

Autori
Dočkal, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
18.09

Godina
2020

Stranica
35

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
influencer ; povjerenje ; marka ; pratitelj ; sadržaj
(influencer ; trust ; brand ; companion ; content)

Sažetak
Ovaj završni rad proveden je s ciljem istraživanja faktora koji utječu na povjerenje influenceru. To će se utvrditi provođenjem ankete putem Interneta. Kako bi istraživanje bilo što vjerodostojnije, u anketi su sudjelovali samo ispitanici koji prate influencere. U radu su postavljene sljedeće hipoteze: javno narušena autentičnost povezana je s nižim stupnjem povjerenja influenceru nego privatno narušena autentičnost, isticanje nedostataka formalnog obrazovanja povezano je s višim stupnjem povjerenja influenceru nego prešućivanje istog, percipirana realističnost sadržaja influencera povezana je s višim stupnjem povjerenja influenceru i plava boja u objavama influencera povezana je s višim stupnjem povjerenja influneceru. Nakon provedenog istraživanja, nisu se sve hipoteze pokazale točnima. Narušena autentičnost u privatnom okruženju znatno manje utječe na pad razine povjerenja nego kada se autentičnost naruši u javnosti. Ako influencer koji nema formalno obrazovanje otvoreno o tome govori, povjerenje će se znatno povećati u odnosu na influencera koji razinu svojeg formalnog obrazovanja ne ističe. Pratitelji više vjeruju influencerima koji objavljuju spontani i realističan sadržaj, sa nepravilnostima i nesavršenošću jer ih na taj način percipiraju kao sebi sličnima i bližima. Plava boja kao dominantna u objavama influencera ne utječe na razinu povjerenja influenceru kao što je to bilo za očekivati na temelju pregleda dosadašnjih istraživanja, a to je ujedno i jedina hipoteza koja se odbija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dočkal, Nikolina
Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Dočkal, N. (2020) 'Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Do\v{c}kal, Nikolina}, year = {2020}, pages = {35}, keywords = {influencer, povjerenje, marka, pratitelj, sadr\v{z}aj}, title = {Faktori od utjecaja na povjerenje influenceru}, keyword = {influencer, povjerenje, marka, pratitelj, sadr\v{z}aj}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Do\v{c}kal, Nikolina}, year = {2020}, pages = {35}, keywords = {influencer, trust, brand, companion, content}, title = {Factors that impact trust towards an influencer}, keyword = {influencer, trust, brand, companion, content}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font