Pregled bibliografske jedinice broj: 1087905
Usporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži
Usporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1087905 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba uspješnosti Google Ads oglasa na
pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži
(Performance comparison of Google Ads on search and
display network)
Autori
Brusić, Bartol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2020
Stranica
36
Mentor
First Komen, Ivana
Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina
Ključne riječi
Google Ads ; marketinška strategija ; oglašavanje ; pretraživačka mreža ; prikazivačka mreža, konverzija ; kupnja, online-offline kampanja
(Google Ads ; marketing strategy ; advertising ; search network ; Display Network ; conversion, purchase ; online-offline campaign)
Sažetak
Cilj rada je dokazati koja od dviju mogućih Google Ads mreža oglašavanja, pretraživačka ili prikazivačka, postiže bolju reakciju kod potrošača, odnosno koja oglašivačka mreža je uspješnija u ostvarivanju prodaja. Potrošačima su isporučeni Google Ads oglasi na dvjema različitim oglašivačkim mrežama - prikazivački oglas, kod kojeg se oglasi isporučuju u obliku slike na raznim web–stranicama kako bi osoba kliknula na njih te pretraživački oglas, koji se pojavljuje na Google Internet tražilici kada osoba izravno traži proizvod pomoću ključnih riječi. Metoda istraživanja iziskuje odabir jednog poslovnog subjekta za koji se, za jedan kvalitetan period vremena te uzorak ljudi, usporedno testirala pretraživačka i prikazivačka mreža oglasa koje vode prema istoj željenoj aktivnosti potrošača – klik na oglas, ispunjenje online forme koja dovodi do offline kupnje kućanskog uređaja nakon njegove prezentacije u domu kupca. Odabrani slučaj za istraživanje je direktna prodaja kućanskih aparata u kojoj se finalno ponašanje potrošača prikazuje u prodajama uređaja. Ključni faktori u rasuđivanju uspješnosti kampanje su: Broj ostvarenih klikova na oglas, broj ispunjenih online formi za prezentaciju uređaja i broj ostvarenih prodaja. Ključno otkriće jest da oglasi isporučeni putem prikazivačke mreže imaju bolje rezultate u gotovo svim testiranim faktorima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka