Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1087894

UUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke


Brajković, Josip
UUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 1087894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke
(The impact of influencer-brand fit and follower’s closeness to influencer on purchase intention and brand recommendation)

Autori
Brajković, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
18.09

Godina
2020

Stranica
38

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
Web 2.0 ; društvene mreže ; digitalni marketing ; influencer, podudarnost influencera i marke ; namjera kupnje i preporuke ; bliskost influencera i potrošača
(Web 2.0 ; social networks ; digital marketing ; influencer ; influencer and brand match ; intention to buy and recommendation ; closeness of influencers and consumers)

Sažetak
Oglašavanje ima važnu ulogu u niz procesa suodnosa marke i krajnjeg kupca, namjere i odluke kupnje, namjere ponašanja i stava prema marki. Ovaj rad pokušao je hijerarhijski od općih pojmova doći do ključnih pojmova influencer marketinga te uz pomoć odabranog uzorka potvrditi ili odbaciti određene pretpostavke usko vezane s ovim tipom marketinga. Ispitano je kako utječe influencerovo visoko i nisko podudaranje s markom, kao i potrošačeva upoznatost s radom influencera na namjeru ponašanja. Istraživanje na terenu koje je obuhvatilo 80 ispitanika dovelo je do zaključka da influenceri imaju veći kredibilitet kada je ono što promoviraju slično njihovom imidžu, te većim kredibilitetom lakše utječu na potrošačevu namjeru kupnje i preporuke. Također, stav prema marki i percipirani kredibilitet influencera pozitivniji su kada je potrošač blizak s influencerom, a takav stav također utječe pozitivno na namjere potrošača da kupi i preporuči marku. Ovaj rad i njegovo istraživanje još su jedna potvrda važnosti promocije kao dijela marketing miksa, te on može svojom analizom pomoći kako influencerima, tako i marketinškim stručnjacima i svakom onom tko želi ući u srž ove vrste marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Avatar Url Josip Brajković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brajković, Josip
UUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Brajković, J. (2020) 'UUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brajkovi\'{c}, Josip}, year = {2020}, pages = {38}, keywords = {Web 2.0, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, digitalni marketing, influencer, podudarnost influencera i marke, namjera kupnje i preporuke, bliskost influencera i potro\v{s}a\v{c}a}, title = {UUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potro\v{s}a\v{c}a na namjeru kupnje i preporuke marke}, keyword = {Web 2.0, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, digitalni marketing, influencer, podudarnost influencera i marke, namjera kupnje i preporuke, bliskost influencera i potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brajkovi\'{c}, Josip}, year = {2020}, pages = {38}, keywords = {Web 2.0, social networks, digital marketing, influencer, influencer and brand match, intention to buy and recommendation, closeness of influencers and consumers}, title = {The impact of influencer-brand fit and follower’s closeness to influencer on purchase intention and brand recommendation}, keyword = {Web 2.0, social networks, digital marketing, influencer, influencer and brand match, intention to buy and recommendation, closeness of influencers and consumers}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font