Pregled bibliografske jedinice broj: 1087631
Prihvaćanje programskih proizvoda koji se koriste u obrazovnom procesu
Prihvaćanje programskih proizvoda koji se koriste u obrazovnom procesu, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
CROSBI ID: 1087631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prihvaćanje programskih proizvoda koji se koriste u
obrazovnom procesu
(Acceptance of software products used in the
educational process)
Autori
Matić, Maurizio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet informatike u Puli
Mjesto
Pula
Datum
27.10
Godina
2020
Stranica
40
Mentor
Orehovački, Tihomir
Ključne riječi
programski proizvod ; softver ; obrazovanje ; obrazovni proces ; tehnologija ; obrazovni softver
(software product ; software ; education ; educational process ; technology ; educational software)
Sažetak
Posljednjih godina, zahvaljujući internetu i brzom razvoju tehnologija, multimedijske aplikacije i softverski programi postali su svakim danom sve važniji u okviru širenja informacija. Štoviše, prema svojim karakteristikama, takva je vrsta alata bila vrlo pogodna za zainteresiranost djece, a ne samo za dječju pažnju, dakle proizvođači softvera, ustanove i privatnici programeri su počeli koristiti svoje potencijale za razvoj instrumenata koji se izričito koriste za podučavanje: takozvani obrazovni softver (ES). Cilj ovog završnog rada je razraditi ulogu i značaj obrazovnog softvera, točnije programskog proizvoda u obrazovanju. Posebno su istaknute njihove značajke, zajedno s prednostima koje su korisnicima (i učenicima i nastavnicima) pružili upotreba multimedije i interakcije s korisnikom koje nude posljednje generacije ovih alata. Spomenuto je razvijanje obrazovnog softvera, skrećući pažnju na tehnološki razvoj koji je od prvog pojavljivanja alata za učenje igrao temeljnu ulogu u njihovoj karakterizaciji i učinkovitosti. Istaknuta su ključna obilježja obrazovnog softvera i njihova važnost analizirana je s tehničkog i pedagoškog stajališta, a opisane su i razmatrane najvažnije tehnologije za primjenu takvih instrumenata. Iz analize koja je napravljena kroz anketni upitnik za učitelje i nastavnike dolazimo do zaključka koliko se zapravo programski proizvod koristi u obrazovanju, kao i njegova ukupna važnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti