Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1087631

Prihvaćanje programskih proizvoda koji se koriste u obrazovnom procesu


Matić, Maurizio
Prihvaćanje programskih proizvoda koji se koriste u obrazovnom procesu, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula


CROSBI ID: 1087631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prihvaćanje programskih proizvoda koji se koriste u obrazovnom procesu
(Acceptance of software products used in the educational process)

Autori
Matić, Maurizio

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet informatike u Puli

Mjesto
Pula

Datum
27.10

Godina
2020

Stranica
40

Mentor
Orehovački, Tihomir

Ključne riječi
programski proizvod ; softver ; obrazovanje ; obrazovni proces ; tehnologija ; obrazovni softver
(software product ; software ; education ; educational process ; technology ; educational software)

Sažetak
Posljednjih godina, zahvaljujući internetu i brzom razvoju tehnologija, multimedijske aplikacije i softverski programi postali su svakim danom sve važniji u okviru širenja informacija. Štoviše, prema svojim karakteristikama, takva je vrsta alata bila vrlo pogodna za zainteresiranost djece, a ne samo za dječju pažnju, dakle proizvođači softvera, ustanove i privatnici programeri su počeli koristiti svoje potencijale za razvoj instrumenata koji se izričito koriste za podučavanje: takozvani obrazovni softver (ES). Cilj ovog završnog rada je razraditi ulogu i značaj obrazovnog softvera, točnije programskog proizvoda u obrazovanju. Posebno su istaknute njihove značajke, zajedno s prednostima koje su korisnicima (i učenicima i nastavnicima) pružili upotreba multimedije i interakcije s korisnikom koje nude posljednje generacije ovih alata. Spomenuto je razvijanje obrazovnog softvera, skrećući pažnju na tehnološki razvoj koji je od prvog pojavljivanja alata za učenje igrao temeljnu ulogu u njihovoj karakterizaciji i učinkovitosti. Istaknuta su ključna obilježja obrazovnog softvera i njihova važnost analizirana je s tehničkog i pedagoškog stajališta, a opisane su i razmatrane najvažnije tehnologije za primjenu takvih instrumenata. Iz analize koja je napravljena kroz anketni upitnik za učitelje i nastavnike dolazimo do zaključka koliko se zapravo programski proizvod koristi u obrazovanju, kao i njegova ukupna važnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Tihomir Orehovački (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Matić, Maurizio
Prihvaćanje programskih proizvoda koji se koriste u obrazovnom procesu, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula
Matić, M. (2020) 'Prihvaćanje programskih proizvoda koji se koriste u obrazovnom procesu', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike u Puli, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mati\'{c}, Maurizio}, year = {2020}, pages = {40}, keywords = {programski proizvod, softver, obrazovanje, obrazovni proces, tehnologija, obrazovni softver}, title = {Prihva\'{c}anje programskih proizvoda koji se koriste u obrazovnom procesu}, keyword = {programski proizvod, softver, obrazovanje, obrazovni proces, tehnologija, obrazovni softver}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mati\'{c}, Maurizio}, year = {2020}, pages = {40}, keywords = {software product, software, education, educational process, technology, educational software}, title = {Acceptance of software products used in the educational process}, keyword = {software product, software, education, educational process, technology, educational software}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font