Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1087395

„Ne idi, molim te“ – kognitivno-bihevioralni tretman djeteta sa separacijskim anksioznim poremećajem


Paradžik, Ljubica; Kordić, Ana; Zečević, Iva; Šarić, Davorka; Boričević Maršanić, Vlatka
„Ne idi, molim te“ – kognitivno-bihevioralni tretman djeteta sa separacijskim anksioznim poremećajem // Socijalna psihijatrija, 46 (2018), 3; 251-268 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1087395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
„Ne idi, molim te“ – kognitivno-bihevioralni tretman djeteta sa separacijskim anksioznim poremećajem

Autori
Paradžik, Ljubica ; Kordić, Ana ; Zečević, Iva ; Šarić, Davorka ; Boričević Maršanić, Vlatka

Izvornik
Socijalna psihijatrija (0303-7908) 46 (2018), 3; 251-268

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Anksiozni poremećaji ; Separacijski anksiozni poremećaj ; Djeca ; Kognitivno–bihevioralna terapija

Sažetak
Separation anxiety disorder (SAD), or anxiety disorder due to separation in childhood, is diagnosed when the fear of separation from an attachment figure is the focus of anxiety. The level of separation anxiety has to be inappropriate for the age of the child and accompanied by impaired functioning. SAD is the most common anxiety disorder among children under the age of 12, with a typical onset at the age of 8-12 years. A common feature of separation anxiety disorder is avoidance behaviour, and if left untreated can lead to strong emotional distress or affect social life of a child, family and educational functioning. In this paper, we describe a boy aged 10 years and 5 months (4th grade of elementary school), who was referred for multidisciplinary team assessment, was diagnosed with anxiety disorder (with dominant separation anxiety problems) and was later included in cognitive-behavioural therapy. This article presents recent findings on cognitive-behavioural approach and treatment and discusses the importance of a multidisciplinary approach in assessment and treatment of SAD as well as the parents’ participation in CBT implementation to improve treatment outcome.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Paradžik, Ljubica; Kordić, Ana; Zečević, Iva; Šarić, Davorka; Boričević Maršanić, Vlatka
„Ne idi, molim te“ – kognitivno-bihevioralni tretman djeteta sa separacijskim anksioznim poremećajem // Socijalna psihijatrija, 46 (2018), 3; 251-268 (recenziran, članak, stručni)
Paradžik, L., Kordić, A., Zečević, I., Šarić, D. & Boričević Maršanić, V. (2018) „Ne idi, molim te“ – kognitivno-bihevioralni tretman djeteta sa separacijskim anksioznim poremećajem. Socijalna psihijatrija, 46 (3), 251-268.
@article{article, author = {Parad\v{z}ik, Ljubica and Kordi\'{c}, Ana and Ze\v{c}evi\'{c}, Iva and \v{S}ari\'{c}, Davorka and Bori\v{c}evi\'{c} Mar\v{s}ani\'{c}, Vlatka}, year = {2018}, pages = {251-268}, keywords = {Anksiozni poreme\'{c}aji, Separacijski anksiozni poreme\'{c}aj, Djeca, Kognitivno–bihevioralna terapija}, journal = {Socijalna psihijatrija}, volume = {46}, number = {3}, issn = {0303-7908}, title = {„Ne idi, molim te“ – kognitivno-bihevioralni tretman djeteta sa separacijskim anksioznim poreme\'{c}ajem}, keyword = {Anksiozni poreme\'{c}aji, Separacijski anksiozni poreme\'{c}aj, Djeca, Kognitivno–bihevioralna terapija} }
@article{article, author = {Parad\v{z}ik, Ljubica and Kordi\'{c}, Ana and Ze\v{c}evi\'{c}, Iva and \v{S}ari\'{c}, Davorka and Bori\v{c}evi\'{c} Mar\v{s}ani\'{c}, Vlatka}, year = {2018}, pages = {251-268}, keywords = {Anksiozni poreme\'{c}aji, Separacijski anksiozni poreme\'{c}aj, Djeca, Kognitivno–bihevioralna terapija}, journal = {Socijalna psihijatrija}, volume = {46}, number = {3}, issn = {0303-7908}, title = {„Ne idi, molim te“ – kognitivno-bihevioralni tretman djeteta sa separacijskim anksioznim poreme\'{c}ajem}, keyword = {Anksiozni poreme\'{c}aji, Separacijski anksiozni poreme\'{c}aj, Djeca, Kognitivno–bihevioralna terapija} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font