Pregled bibliografske jedinice broj: 1087256
Vrtić u COVID-19 izolaciji - potencijal virtualnih društvenih mreža
Vrtić u COVID-19 izolaciji - potencijal virtualnih društvenih mreža // Znanstveno-stručna konferencija "COVID- 19 - implikacije na odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj"
online, 2020. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1087256 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrtić u COVID-19 izolaciji - potencijal virtualnih
društvenih mreža
(Kindergarten in COVID-19 isolation - the
potential of virtual social networks)
Autori
Somolanji Tokić, Ida ; Vukašinović, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Znanstveno-stručna konferencija "COVID- 19 - implikacije na odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj"
Mjesto i datum
Online, 24.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
partnerstvo ; usuglašavanje ; odgojno-obrazovni kontinuitet ; podrška ; kvaliteta ; profesionalna odgovornost
(partnership ; educational continuity ; support ; professional responsibility)
Sažetak
U izlaganju prikazan je pregled rada dječjih vrtića u Republici Hrvatskoj za vrijeme COVID- 19 izolacije te su istaknuti izazovi s kojima su se prvenstveno odgajatelji susretali. Kroz prikaz kvalitetne prakse ukazalo se na potrebu pedagoški promišljenog pristupa odgojno- obrazovnom radu s naglaskom na razvijanje partnerskog odnosa s roditeljima i dijeljenje odgovornosti. Jednako tako pozvalo se na cjelovitu podršku sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja kako bi se osigurali kvalitetniji uvjeti rada odgojno-obrazovnih djelatnika, a samim time i kvalitetniji uvjeti za cjeloviti razvoj djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek